Znatno snažnija verzija
5

Ford pripremio adekvatan odgovor na Teslin Model Y

E. L.
Najsnažniji strujom pokretan "konj u galopu" krije se iza oznake GT, a dva elektromotora proizvode 465 KS i 830 Nm obrtnog momenta.

Ford je proširio ponudu za svoj prvi produkcijski elektropokretan model, a na vrhu ponude za SUV Mustang Mach-E sada je verzija GT koja je znatno snažnija od nedavno predstavljene standardne opcije, a kojom Ford želi konkurisati Teslinom modelu Y.

Mach-E GT pokreću dva elektromotora koji kombinovano isporučuju 465 KS i 830 Nm najvećeg obrtnog momenta, a "hrane" ih baterije čiji kapacitet iznosi 88 kWh. Spomenuti potencijal elektromotora (koji nude više od 5-litarskog V8 motora koji Ford ugrađuje u Mustang GT) dovoljan je da SUV od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvije elektronski ograničenih 200 km/h.

Danak boljim performansama u odnosu na slabiji Mach-E platila je autonomija, jer Mach-E GT s jednim punjenjem baterija (prema WLTP normama) može preći 499 kilometara, što je 40 kilometara manje od standardne verzije i 111 kilometara manje od verzije s pogonom samo preko zadnje osovine i baterijama čiji kapacitet iznosi 99 kWh.

Najsnažniji elektropokretan Mustang sa sobom u standardnoj opremi donosi adaptivni ovjes, veće (20-inčne) točkove, izraženije profilisana prednja sjedišta i dvije nove boje karoserije (Grabber plava i Cyber narandžasta). U evropske prodajne salone trebao bi stići sredinom naredne godine, a očekuje se da će koštati oko 64.000 eura.