Pet mjeseci nakon najave projekta koji je nazvan Sandbox (pješčana kutija) u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Gemballa predstavili su model Marsien za čiju je osnovicu korišten aktuelni Porsche 911 Turbo S, a zanimljiva kreacija iza koje stoji Marc Philipp Gemballa (sin tragično preminulog osnivača kompanije Uwe Gemballe) treba da podsjeti na Porscheov model 959 s kojim je njemačka automobilska kompanija 1986. godine pobijedila na rallyju Paris-Dakar.
Marsien je zamišljen i napravljen da vozaču osigura senzacionalno iskustvo na različitim podlogama, uključujući i asfalt, a Marc Philipp je na otkrivanju automobila naglasio da posljednji projekat kompanije Gemballa predstavlja novu kategoriju u svijetu supersportskih četverotočkaša.
Dizajn karbonske karoserije "Marsovca“ potpisao je Alan Derosier, a iza dorađivanja 6-cilindarskog biturbo boxer motora stoji čuvena njemačka kompanija RUF u kojoj se već decenijama bave samo Porscheovim automobilima.
Kupci će moći da biraju između slabije (750 KS) i snažnije (830 KS) verzije, a Marsien se u oba slučaja isporučuje s ojačanim integralnim pogonom i "rally raid“ podesivim ovjesom u čijem je razvoju učestvovala kompanija KW. Razmak između podnice i tla na asfaltu isti je kao i kod Porschea 911 Turbo S, ali u zahtjevnim "off road“ uslovima razmak se može povećati dodatnih 250 milimetara.
Adekvatnu zvučnu kulisu osigurava titanijumski izduvni sistem slovenačke kompanije Akrapovič, a optimalnom prijanjanju na asfaltu i terenu svoj doprinos dat će i posebno razvijene gume koje su postavljene na ojačanim aluminijskim felgama s centralnom maticom za pričvršćavanje. Komplet za asfalt čini 20 i 21-inčna kombinacija, a 19 i 20-inčna opcija namijenjena je za korištenje na terenu.
Za Gemballin automobil koji će biti proizveden u samo 40 primjeraka treba izdvojiti nešto više od 780.000 eura, a više od polovine planirane produkcije već je rasprodano.