Britanci predstavili izvrsnu kreaciju na osnovici Porschea 911 Turbo S
Poznati po atraktivnim kreacijama među kojima se ponajviše izdvaja posao oko trkaćeg Aston Martina Vulcan koji je prilagođen za korištenje i na javnim cestama, u britanskoj kompaniji RML Group za posljednji projekt odabrali su aktuelni Porsche 911 Turbo S (992.1) koji nakon mnogobrojnih modifikacija na karoseriji uveliko podsjeća na trkaći 911 GT1 iz devedesetih godina koji su „potpisali“ dizajner Tony Hatter i čuveni inženjer Norbert Singer.
Ispod karbonskih karoserijskih panela modela P39 40th Special Edition, čije je međuosovinsko rastojanje nešto veće u odnosu na standardni 911 Turbo S, krije se 3,8-litarski 6-cilindarski boxer motor koji je pojačan kapacitetnijim turbopunjačima i većim međuhladnjacima, a uz reprogramiran ECU i novi Inconel ispušni sistem vozač(ica) umjesto standardnih 650 KS i 800 Nm može računati na 900 KS i 1.000 Nm najvećeg obrtnog momenta.
U RML-u tvrde da je P39 na stazi Nürburgring Nordschleife četiri sekunde brži od aktuelnog Porschea 911 GT3 RS, a iz mjesta do "stotke" stiže 0,2 sekunde brže od standardnog 911 Turbo S. Najveća brzina ostala je ista (330 km/h). S adaptivnom aerodinamikom karoserije i proširenim tragom točkova, u radnom programu Track i pri brzini 250 km/h prijanjanje automobila u zavojima je 4,5 puta veće od prijanjanja osnovice na kojoj je nastao. Među nekoliko radnih programa je i program Tour s kojim je podnica udaljenija od tla, a adaptivni ovjes tada je mekši i udobniji.
P39 nema zadnja sjedišta, jer je prostor iza novih prednjih sjedišta s pojasevima u četiri tačke pričvršćivanja zauzeo sigurnosni kavez, a RML će P39 40th Special Edition napraviti u samo deset primjeraka. Cijena superbrzog podsjetnika na Le Mans iznosi 578.000 eura i ne uključuje Porsche 911 Turbo S koji će poslužiti kao osnovica.