Najprodavaniji u BiH
0

Hyundai predstavio ažurirani Tucson: Korejski SUV je postao još bolji, opremljeniji i atraktivniji

A. M.
Zvanično je krenula prodaja najprodavanijeg SUV-a na bh. tržištu Hyundai Tucsona u ažuriranom izdanju. U pitanju su finese i evolucija postojećih rješenja, ali i značajno bogatija oprema već od osnovne izvedbe, koja s promotivnom cijenom od 49.990 KM nema ozbiljnu konkurenciju na tržištu.

Čak 50 posto prodaje korejskog proizvođača na bh. tržištu ove godine pripada odlično prihvaćenom SUV modelu Tucson, čija prodaja ne jenjava iz mjeseca u mjesec.

Nije to slučaj samo ove, iznadprosječno interesovanje i potražnja za Tucsonom traje već godinama, pa je ovaj korejski bestseller zvanično najprodavaniji model u C-SUV segmentu u BiH.

Prošle godine ih je prodato više od 400, a ove već na polovini godine brojke pokazuju da će doći do novog rasta. Što je veoma važno, veliki broj su fizički kupci, a ne kompanije. To još jednom pokazuje lojalnost "običnog" svijeta, koji više cijeni vrijednost za uloženi novac.

Nakon što su predstavnici Hyundaija izložili sva poboljšanja na ažuriranoj verziji i nakon što smo napravili prve kilometre, možemo zaključiti da je dobar SUV postao još bolji. U pitanju su finese i evolucija postojećih rješenja, ali i značajno bogatija oprema već od osnovne izvedbe, koja s promotivnom cijenom od 49.990 KM nema ozbiljnu konkurenciju na tržištu.

Šta je sve novo na Tucsonu? Pored pet novih vanjskih boja i aluminijskih felgi u veličinama od 17,18 i 19 inča, prvo što oči primijete izvana je novi dizajn "anđeoskih krila", odnosno novi izgled prednjih svjetala sa promijenjenim oblikom pojedinačnih segmenata.

Unutra je ubačen povezani dvostruki klaster s dijagonalama od 12,3 inča, mada osnovni model posjeduje 4,2-inčnu digitalnu ploču, koja je prije bila analogna.

Zatim, novi je dizajn upravljača, a može se primijetiti da je to "Kona style" izgled, a veoma bitan detalj je unaprijeđena sekcija klimatizacije na centralnom grebenu, koja ima nove funkcije i nije više monohromatska. Također, automatski mjenjač sa shift by wire funkcijom nema više tastere na centralnoj konzoli, već su inžinjeri po uzoru na druge modele premjestili komande na praktičniju ručicu pored volana. Novost je i head-up displej, koji ranije nije bio dostupan, kao i sistem dijeljena korisničkih šifri za šest do osam različitih korisnika automobila. Manji, ali takođe bitan detalj, zadnji brisač je povećan i bit će korisniji kada su padavine izraženije.

Međutim, konkretni benefiti za buduće kupce su prednja LED svjetla, navigacija i sistem smart key, sve troje u seriji. To analogno opravdava povećanu cijenu, koja po novom cjenovniku starta od 54.990 KM pa naviše. Međutim, s promotivnim popustom od 5.000 KM, cijena je i dalje samo jedan u nizu prepoznatih aduta ovog modela.

Tucson u segmentu pogonskih agregata manje-više ostaje isti. Male promjene odnose se na ulazni i ujedno jedini benzinac 1.6T-GDI, koji umjesto 150 sada razvija 160 KS, a moguće ga je upariti s šestostepenim ručnim ili sada sa sedmostepenim automatskim mjenjačem. Novost kod benzinca je Iako smo očekivali da će Tucson ostati bez ponude s dizelašima, uvoznik je ipak zadržao oba dostupna dizela, slabiji od 115 KS s prednjim pogonom i ručnim mjenjačem, kao i jači sa 136 KS, koji uvijek dolazi s automatskim mjenjačem, samo što se kupcima ostavlja na izbor prednji ili H-Trac 4WD pogon.

Takođe, kupcima koji preferiraju plug-in hibride, koji od ove godine jedini mogu računati na subvenciju, dostupan je Tucson PHEV, a novost je da se isti pogonski sklop, pored 4WD, može specificirati s pogonom samo na prednje točkove.

Vezani članci