Nakon zvaničnog predstavljanja modela XF Sportbrake dizajneri i inžinjeri Jaguara uvjereni su da u ovom trenutku imaju najbolji karavan u gornjoj-srednjoj klasi koji će se nuditi evropskim, američkim i kupcima u Kini.
Pored prednjih i zadnjih LED svjetala, u standardnoj opremi Jaguarovog karavana su i elektropokretana peta vrata iza kojih se krije veliki prtljažni prostor, sklopiva kuka za vuču prikolice i adaptivni zračni ovjes. Za veliki stakleni krov ipak treba posebno doplatiti.
Korištenjem laganih materijala, od kojih je napravljena karoserija, smanjena je prosječna potrošnja goriva i emisija CO2, a automobil će Evropljanima biti ponuđen s četiri dizelske i jednom benzinskom motornom opcijom.
Osnovni u dizelskoj ponudi je dvolitarski četverocilindarski motor Ingenium generacije sa 163 KS koje se na zadnju osovinu distribuiraju preko ručnog ili automatskog mjenjača. Dvolitarsku četverocilindarsku konfiguraciju koriste i dva snažnija dizelska motora koji nude 180, odnosno 240 KS, a na vrhu dizelske ponude je trolitarski V6 motor s 300 KS.
Za sada jedini benzinski motor u ponudi je dvolitarski četverocilindraš koji uz asistenciju turbo-punjača nudi 250 KS. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko 8-stepenog automatskog mjenjača. Amerikancima će se nuditi i trolitarski V6 motor s mehaničkim kompresorom s kojim stiže 380 KS.
Kupci će moći birati jedan od pet ponuđenih paketa opreme (Pure, Prestige, Portfolio, R-Sport i S), a cijena osnovne verzije iznosi 41.462 eura.