Druga generacija Jaguara XF na svjetlo dana izašla je 2015. godine. Pet godina poslije u britanskoj automobilskoj kompaniji predstavili su osvježeno izdanje modela koji je svojim mjerama smješten između modela XE i XJ.
U Jaguaru nisu smatrali da je karoserija XF-a u međuvremenu dobila bore, pa su uz "facelift" izdanje ponudili malo drugačiju masku hladnjaka, neznatno niža kućišta prednjih LED svjetala i nove 19 i 20-inčne aluminijske felge. Za kupce koji ne vole hromirane karoserijske detalje tu je paket "Black Exterior" s kojom je sav hrom prekriven crnom bojom.
Mnogo više posla urađeno je u prostranoj kožom obloženoj kabini, jer osvježeni XF sa sobom donosi novi multimedijalni sistem kojim se upravlja preko novog velikog 11,4-inčnog displeja, a sistem je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama. Među novostima je digitalna instrumentna tabla, ali i ručica mjenjača s kojom je zamijenjen dosadašnji rotacioni selektor.
XF se i dalje nudi u dva karoserijska oblika (sedan i karavan), a kupci mogu birati između pogona preko zadnje ili preko obje osovine. Pored dvolitarskih četverocilindarskih turbodizelskih i turbobenzinskih motora Ingenium generacije (od 163 do 300 KS) u ponudi je i trolitarski turbodizelski V6 motor koji razvija 300 KS.
Kombinovan s najsnažnijim turbobenzincem, automatskim mjenjačem i AWD pogonom, XF od 0 do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i razvija 250 km/h.