Samo osam primjeraka
0

Imola Roadster je najnovije umjetničko djelo Paganija

E. L.
Drugi dio priče koju u čuvenoj italijanskoj automobilskoj kompaniji nazivaju 'Grandi Complicazoni' zasnovan je na modelu Huayra BC Roadster i najsnažniji je „open-air“ Pagani do sada.

Pagani je skinuo veo s najnovijeg „umjetničkog djela“ koje se krije iza naziva Imola Roadster i predstavlja nastavak čudesne priče iz serije 'Grandi Complicazoni' koja je krenula s pet primjeraka modela Imola Coupé.

Najnoviji ultrasportski dvosjed predstavlja evoluciju modela Huayra BC Roadster i najsnažniji je „open-air“ Pagani do sada, a pojedini detalji jasno otkrivaju da je kao inspiracija poslužio i model Huayra R koji se ne može koristiti na javnim cestama.

I Imolu Roadster pokreće AMG-ov centralno smješten 6-litarski V12 motor koji uz podršku dva turbopunjača razvija 850 konjskih snaga pri 5.600 obr/min i raspolaže s 1.100 Nm najvećeg obrtnog momenta od 3.600 do 5.600 obr/min za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni sekvencijalni mjenjač koji i ovaj put „potpisuje“ Xtrac.

U Paganiju nisu objavili podatke o ubrzanjima karbonsko-titanijumskog „čudovišta“ čija masa iznosi samo 1.259 kilograma, ali se zna da Imola Roadster prestaje ubrzavati kada kazaljka brzinomjera dođe do broja 350. Za efikasano zaustavljanje brinu kočnice s ogromnim čeljustima i karbonsko-keramičkim diskovima iza kojih stoji italijanska kompanija Brembo.

Uz podsjećanje na aerodinamička rješenja karoserije, koja u kombinaciji s adaptivnim ovjesom i gumama Pirelli P Zero Trofeo RS na ultralaganim 21/22-inčnim felgama Imolu čine jednim od najstabilnijih i najupravljivijih automobila današnjice, osnivač i vlasnik kompanije Horacio Pagani otkrio je da će Imola Roadster biti ručno napravljen u samo osam primjeraka.