Iza poznate oznake GSi koju je njemačka automobilska kompanija prvi put upotrijebila 1984. godine krije se sportsko izdanje Insignije koju pokreće dvolitarski četverocilindarski turbo benzinski motor s 260 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je novorazvijeni 8-stepeni automatski mjenjač, a vozaču je ponuđena i mogućnost ručne izmjene stepeni prijenosa preko polugica ispod upravljača.
Povratkom oznake GSi stigao je znatno čvršći adaptivni ovjes, a ispod novih 20-inčnih aluminijskih felgi na kojima su gume Michelin Pilot Sport 4S kriju se snažnije kočnice (Brembo). Pored adekvatnih karoserijskih komponenti kojima se Insignia GSi vizuelno odvaja od standardnih modela, tamna unutrašnjost opremljena je i naglašeno profilisanim sjedištima.
U Opelu ističu da je Insignia GSi svoj potencijal najbolje pokazala na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je ostvarila bolje vrijeme kruga od prethodne generacije najsnažnije Insignije koja je na sebi nosila još "ratoborniju" oznaku OPC (2,8-litarski V6 turbo motor, 325 KS). Izvanrednom rezultatu verzije GSi svakako je pomogla i činjenica da ima niže težište i znatno manju masu (160 kg) u odnosu na spomenutu OPC verziju.
Prvi primjerci u prodajne salone trebalo bi da stignu do sredine oktobra, a Opel će Insigniju GSi uskoro ponuditi i u kombinaciji s novim dizelskim motorom. Ostaje nam da sačekamo i vidimo na koji će model Opel opet staviti oznaku OPC.