Najznačajnija novost osvježenog Jaguara E-Pace, koji na prvi pogled izgleda isto kao model koji je naslijedio, bez sumnje je nova PTA platforma na kojoj su zasnovani i Land Roverovi aktuelni modeli Evoque i Discovery Sport.
S novom platformom koja je kompatibilna sa sve zastupljenijom elektrifikacijom Jaguar će potencijalnim kupcima modela E-Pace sada moći da ponudi i "plug-in“ hibridnu pogonsku opciju koju čini 1,5-litarski trocilindarski turbobenzinski motor potpomognut elektromotorom, a u Jaguaru kažu da će "plug-in“ E-Pace bez trošenja benzina moći da pređe do 55 kilometara.
U ponudi konvencionalnih pogonskih rješenja ostaju poznati četverocilindarski turbobenzinski i turbodizelski motori potpomognuti blagom hibridnom tehnologijom, a osim verzija koju pokreće najslabiji turbodizelski motor (koja se može dobiti u kombinaciji s prednjim pogonom) sve ostale opcije sa sobom donose pogon preko obje osovine.
Promjene na karoseriji uključuju decentno redizajnirana kućišta LED svjetala, drugačije odbojnike i novu "šaru“ na maski hladnjaka, a s redizajnom je stigla posljednja generacija 'Pivi Pro' multimedijalnog sistema kojim se upravlja preko 11,4-inčnog displeja, ali i unaprijeđen sistem za grijanje/hlađenje putničkog prostora.