S redizajniranim modelom F-Pace stiže drugačiji poklopac motora s izraženijim ispupčenjem, a „lice“ krasi veća maska hladnjaka i redizajnirani otvori za zrak, što sve zajedno automobil koji se standardno isporučuje s adaptivnim LED svjetlima čini "ljućim“.
Promjene na zadnjem dijelu uključuju kućišta LED svjetala po uzoru na kućišta na elektropokretanom modelu I-Pace, a s redizajnom su stigla i drugačija peta vrata koja su s paketom opreme R-Dynamic dodatno obložena crnim detaljima.
Zasnovan na aluminijskoj platformi, F-Pace se i dalje nudi sa dvolitarskim i trolitarskim turbobenzinskim i turbodizelskim motorima uz koje se nude i blagi hibridni sistemi, a na vrhu ponude među dvolitarskim opcijama je plug in hibrid koji vozaču nudi 400 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za nešto više od pet sekundi i više od 50 pređenih kilometara bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Trolitarski 6-cilindarski turbobenzinski i turbodizelski motor u najboljem slučaju također razvijaju 400 KS, a za prijenos snage na podlogu u slučaju svih pogonskih opcija zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač. Integralni pogon podešen je tako da više obrtnog momenta ide na zadnju osovinu, a nekolicina radnih programa brine za optimalno prijanjanje u svim uslovima.
U Jaguaru kažu da je minimalistički dizajniran putnički prostor redizajniranog modela F-Pace obložen još kvalitetnijim materijalima. Bolja je i zvučna izolacija, a vozaču i njegovim putnicima na raspolaganju je više "igračaka“ i prostora za odlaganje stvari.