Iako izgleda "cool"
17

Kardian je novi Renaultov SUV koji Evropljani neće moći kupiti

D. B.
Renault je u svoju ponudu uvrstio novi SUV pod nazivom Kardian, no na evropsko tržištu se neće prodavati.

Većina automobila, od "skromnog" Minija do ubitačnog Porschea 911 Turbo, prodaju se u gotovo istoj formi u cijelom svijetu, no neki proizvođači "kroje" svoje modele prema regijama u kojim ih prodaje. Na međunarnodnim tržištima, koja isključuju Evropu i Sjevernu Ameriku, općenito su fokusirani na budžet, što može značiti da kupci dobijaju drugorazredna vozila. No, novi Renaultov SUV iz B segmenta pod nazivom Kardian izgleda dovoljno "cool" da se nosi s najboljim u Evropi, ali se ipak na Starom kontinentu neće prodavati.

Priliku da ga kupe imat će prvo kupci u Južnoj Americi, a nakon toga ide na ostala međunarodna tržišišta. Ovo je prvi Renaultov automobil koji će se proizvoditi na novoj modularnoj platformi, a koja se može koristiti za sve, od malih SUV-ova do pickupa.

Kardian je dug 4.119 mm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.604 mm, a to znači da je nešto manji od evropskog Captura, no ima sličnu liniju struga i podijeljeni C stub. Dizajn se razlikuje oko nosa, Captur ima konvencionalna prednja svjelta s dnevnim svjetlima u obliku kandže oko njih, dok je Kardian dobio podijeljena prednja svjetla i veću, četvrtastiju prednju masku koja mu daje više "macho" izgled. Također, Kardian obećava da će biti praktičniji zahvaljujući velikim krovnim nosačima koji mogu ponijeti 80 kg tereta, a čak ih je moguće odvojiti i postaviti poprijeko.

Iako djeluje robusnije i ima zaštite podvozja, Kardian dolazi samo s pogonom na prednje točkove. Pokreće ga 1,0-litarski trocilindrični turbobenzinac uparen s DCT automatskim mjenjačem s duplim kvačilom, koji razvija 123 KS i 220 Nm obrtnog momenta.

Unutrašnjost je veoma slična onoj koju ima Dacijin Sandero, sadrži 8-inčni infotainment sistem, bežični Apple CarPlay istemi odvojenu digitalnu instrument tablu. Opremljen je sigurnosnim sistemima poput praćenja mrtvog ugla, a tu je i multi-view sistem kamera. Na raspolaganju je adaptivni tempomat uz sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, kao i hill-start pomoćni sistem.

Proizvodnja će započeti prvo u postrojenju Curitiba u Brazilu, a potom i u Casablanci u Maroku.