Automobili izgledaju gotovo identično, a izuzetak su tek manje promjene poput dodavanja RS logotipa iza B-stubova. I dalje je to dvosjed s dvoja vrata, dok standardni Renault 5 ima stražnja vrata i pet sjedišta. Druga razlika je prijenos snage, a u slučaju modela 5 Turbo 3E su to stražnji točkovi umjesto prednje osovine.
"Malo široko čudovište" inspirisano je modelima Renault 5 Turbo/Turbo 2, automobil je dobio masivne 20-inčne felge, a ispupčeni stražnji blatobrani "kriju" točkove u kojima su elektromotori. Ovi motori isporučuju po 272 KS, tako da ukupna snaga moćnog hatchbacka iznosi 544 KS.
Renault Turbo 3E od 0 do 100 km/h ubrzava za oko tri sekunde te dostiže maksimalnu brzinu od 270 km/h. Iako je fokus na brzini, domet od 400 kilometara je itekako respektabilan, a omogućava ga baterija kapaciteta 70 kWh.
Iako je riječ o većem automobilu s većom baterijom, "mini superautomobil" je težak 1.450 kilograma, odnosno kao i obični električni supermini opremljen 52 kWh baterijom. Dodatna težina je poništena uglavnom korištenjem karbonskih vlakana izvana i unutra, a pomoglo je i "ukidanje" stražnjih vrata. Ipak, do početka proizvodnje će Renault pokušati dodatno olakšati ovaj model.
Renault 5 Turbo 3E koristi superiorniju 800V platformu, koja je omogućila maksimalnu brzinu punjenja od 350 kW, dok standardni model podržava DC punjenje od 100 kW. U idealnom scenariju, litij-jonska baterija se može napuniti od 15 do 80 posto kapaciteta za samo 15 minuta.
Renault 5 već ima snažniju verziju Alpine A290, no Turbo 3E je potpuno drugačija zvijer. Njegova ručna kočnica u reli stilu je jasan znak da je riječ o nečemu posebnijem. Površine su presvučene Alcantarom, u unutrašnjosti je zaštitni kavez, a tu su i kadice sa sigurnosnim pojasevima u šest tačaka.
Narudžbe će biti otvorene uskoro, dok se prve isporuke očekuju 2027. godine. O cijeni nije bilo govora, no vjerovatno će biti šestocifrena. Renault će proizvesti svega 1.980 primjeraka u skladu s godinom kada je počela prodaja prvog homologacijskog specijala originalnog Renaulta 5 Turbo. Automobil će se prodavati u Evropi, Australiji te na Bliskom istoku.