Po svemu sudeći u KBR-u su prilikom donošenja odluke o modificiranju prethodne generacije BMW-a M3 razmišljali da će vlasnik mnogo slobodnog vremena provoditi na trkaćim stazama, pa je shodno tome unutrašnjost automobila maksimalno ogoljena.
Iz automobila su izbačena zadnja sjedišta, sva zvučna izolacija i tvorničke obloge, a prednja sjedišta zamijenjena su trkaćim sjedištima Recaro Profi SPG uz koja stižu Schroth sigurnosni pojasevi sa četiri tačke učvršćivanja i sigurnosni kavez. Nove obloge na vratima napravljene su od karbona, a sve nabrojano doprinijelo je značajnoj uštedi na masi automobila.
KBR-ov M3 Clubsport također je opremljen podesivim ovjesom KW Clubsport i 19-inčnim aluminijskim felgama BBS Competition na koje su postavljene gume Pirelli Trofeo dimenzija 265/30 ZR19. Standardne kočnice unaprijeđene su dodavanjem Endless diskova i kočnih pločica, što bi trebalo biti dovoljno da izađe na kraj s pojačanim 4-litarskim V8 motorom koji, rekalibriranjem centralne upravljačke jedinice, sada nudi 450 KS i 440 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na zadnju osovinu prenosi preko 7-stepenog automatskog sekvencijalnog mjenjača s novim softverom koji omogućuje još brže izmjene stepeni prenosa.
U KBR-u kažu da će uskoro ponuditi još snažniju verziju motora uz koju stiže novi izduvni sistem i poboljšan hladnjak ulja.