BMW nikad nije proizvodio E46 M3 Touring, no jedan se ipak vozi
BMW nikad nije proizvodio E46 M3 Touring, ako se ne računa koncept, no jedan vlasnik je bio odlučan u namjeri da ostvari svoju želju da posjeduje takav model. Stoga se upustio u ozbiljan projekt, koji je bazirao na fabričkom modelu 325Xi Sport Wagon. Uslijedila je opsežna transformacija, a vlasnik je ugradio i 3,2-litarski S54B32 redni šesta iz modela E46 M3, kao i 6-stepeni manuelni mjenjač.
Motor modela M3 je unaprijeđen te sada ima nove JE klipove, ležajeve klipnjače i ARP šarafe glave motora. Također, tu je i Karbonius karbonska zračna kutija, a ECU jedinica je mapirana. Koliko snage je izvučeno iz ovog motora, nije objavljeno.
Obimna poboljšanja su načinjena i kada je riječ o eksterijeru Serije 3, tako da savršeno oponaša E46 M3, no u karavanskoj izvedbi. Branici su isti kao na originalnom sportskom sedanu, a automobil ima i proširene lukove točkova te otvore na panelima prednje četvrtine. Karbonski difuzor također privlači pažnju, što važi i za 19-inčne Forged Club dvodjelne felge s Michelin gumama. Karoserija je lakirana u srebrno sivu metalik boju.
Ovjes je unaprijeđen Bilstein podesivim amortizerima i oprugama, a tu su i Ground Control ploče nagiba, poliuretanske čahure, H&R balans štanga te prednji karbonski strut bar.
Za zaustavljanje se brinu kočiona kliješta s četiri klipa, koja su preuzeta od Porschea 911 generacije 996.
U unutrašnjosti su dva Recaro Sportster sjedišta, AC Schnitzer papučice, ručica mjenjača iz BMW-a M5 (F90), karbonski upravljač i novi sigurnosni pojasevi.
Šasija je "prešla" 331.000 kilometara do konverzije, a M3 motor i mjenjač 86.900 kilometara. Kada je složen, automobil je "obrnuo" još oko 21.000 kilometara.
Automobil se prodavao na aukciji, najviša ponuda je iznosila 59.250 dolara, no rezervna cijena nije zadovoljena.