G-Powerov tim se posvetio 3,0-litarskom twin-turbo 6-cilindričnom motoru, koji u Competition varijanti razvija 510 KS i 649 Nm obrtnog momenta. Međutim, tuner je uklonio fabričke turbopunjače i zamijenio ih setom većih, potom je ugradio i novi izduvni sistem s 200-ćelijskim katalizatorima visokog protoka, a onda mapirao ECU jedinicu, tako da je snaga povećana na 800 KS i 900 Nm obrtnog momenta.
Koliko je karavanu potrebno da ubrza od 0 do 100 km/h, zasad nije poznato, no iz G-Powera tvrde da dostiže maksimalnu brzinu od 330 km/h.
Vizuelne promjene izgledaju dobro, posebno nove Hurricane RR felge s narandžastom završnom obradom, koja se slaže s narandžastim detaljima eksterijera.
Dio paketa je karbonska hauba, koja pomalo nalikuje na onu koju ima M3. Tu je veliki centralni ventilacijski otvor, koji služi za hlađenje motornog prostora. Također, naprijed je karbonski spliter, kućišta bočnih retrovizora su napravljena od istog materijala, kao i stražnji karbonski difuzor.
G3M Bi-Turbo izgleda agresivno, a to prati i unutrašnjost, gdje se nalaze vrhunske M karbonske kadice, koje su presvučene svijetlonarandžastom kožom. Koža u istoj boji korištena je za armaturnu ploču i panele vrata.