Sve popularniji projekti
44

Indijci pretvorili stari model u novu BMW Seriju 7

Piše: D. B.
U svijetu dizajna automobila, polarizirajuće ne znači uvijek loše, nego da je ljudima dovoljno stalo da raspravljaju o tome. Kada je riječ o najnovijem BMW-u Serije 7 (G70), malo je dizajna koji su digli toliku prašinu.

Ipak, neke fanove brenda je privukao novi izgled, čak i one koji ne mogu kupiti novu Seriju 7, a posebno motivisan je bio jedan vlasnik iz Indije. On je uzeo stvari u svoje ruke te je staru Seriju 7 pretvorio u iznenađujuće uvjerljivu repliku najnovijeg modela.‚

Bazu je predstavljala Serija 7 F01, koju je BMW proizvodio od 2008. do 2015. godine. U poređenju sa svojim prethodnikom, modelom E65, F01 se oslanjao na konzervativnu eleganciju. Također, bio je manje agresivan od oštrijeg modela G11 koji j stigao nakon njega. No, nakon duže od desetljeća, znakovi starenja se polako pojavljuju, a vlasnik iz Indije je odlučio da je vrijeme za vizuelnu transformaciju.

Proces je obavila kompanija Autokrafte iz Ahmedabada u Indiji, a kako bi uspjeli u tome, članovi vrijednog tima su nabavili replike prednjih i stražnjih svjetala, branike i druge panele eksterijera, kako bi što preciznije ispratili dizajnerski jezik G70 Serije 7.

Naravno, razmjena karoserije između dvije različite generacije nije nimalo lagan zadatak. U Autokrafteu su morali odsjeći cijeli prednji i stražnji dio modela F01 te preoblikovati blatobrane i haubu, kako bi se ugradili novi dijelovi.

Naprijed su sada prepoznatljiva podijeljena svjetla modela G70 te ogromna prednja rešetka. Nazad se nalaze tanka LED svjetla, kao i crni umeci na braniku koji se slažu s pragovima i oponašaju sportski M paket. Preobražaj uključuje i dijamantne felge, kao i Oxide sivu metalik te Santorini crnu boju karoserije.

No, oni koji poznaju BMW modele, lako će uočiti razlike. Stakla, vrata i ručke su originalni dijelovi modela F01 te stvaraju vizuelne neusklađenosti. Spojevi između panela se ne poklapaju najbolje, a duži prepusti blago narušavaju proporcije. Iako elegantne, felge djeluju male u odnosu na agresivan novi izgled.

Autokrafte ne spominje nikakve promjene "ispod kože", tako da se može pretpostaviti da su unutrašnjost, šasija i pogon nedirnuti. Koliko košta ovakva replika, također nije otkriveno.

Ovakve transformacije su sve popularnije na azijskim tržištima te nude vlasnicima pristupačan način modernizacije njihovih vozila. Neki paketi za konverziju su dostupni i na internetu, tako da je mogućnost za ovakve projekte još dostupnija. Primjera radi, paket u Maybach stilu za Mercedes-Benz E-Klasu omogućava dodatni luksuz za limuzinu bez velikih ulaganja.

Što se tiče BMW-ovog modela G70, on će uskoro dobiti redizajn u sklopu ere Neue Klasse.