Nakon nedavnog zvaničnog predstavljanja modela Stinger, s kojim KIA želi da bude ravnopravan član u društvu proizvođača sportskih limuzina, iz južnokorejske automobilske kompanije stigla je zvanična potvrda o ponudi motora za Stinger koji će se prodavati u evropskim zemljama.
Bez značajnih vizuelnih izmjena u odnosu na model koji će se prodavati u Sjevernoj Americi, evropska verzija koja bi u prodajnim salonima trebala biti u četvrtom kvartalu tekuće godine nudit će se sa dva benzinska i jednim dizelskim motorom.
2,2-litarski četverocilindarski turbodizelski motor, za koji u KIA-i misle da će biti najtraženiji, nudit će 200 KS i 440 Nm najvećeg obrtnog momenta koji će se na podlogu prenositi isključivo preko 8-stepenog automatskog mjenjača. Stinger bi s dizelskom verzijom od 0 do 100 km/h trebao stizati nakon 8,5 sekundi, a maksimalna brzina trebala bi iznositi 225 km/h. Podaci o prosječnoj potrošnji još uvijek nisu objavljeni, a kupci će moći da biraju između verzije s pogonom preko zadnje osovine i verzije s priključivim integralnim pogonom.
Slabiji benzinski dvolitarski četverocilindarski motor će uz asistenciju turbo-punjača nuditi 255 KS i 353 Nm najvećeg obrtnog momenta, a snažniji 3,3-litarski V6 motor raspolaže sa 375 KS i 510 Nm najvećeg obrtnog momenta, a prijenos snage na podlogu u oba slučaja obavlja se preko 8-stepenog automatskog mjenjača. Stinger V6 od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,1 sekunde i razvija 270 km/h, što mu donosi titulu najbržeg automobila koji je do sada proizveden u KIA-i.
"Kada smo razvijali i testirali ovaj automobil uzor nam je bio BMW Serije 4. Mnogo smo vremena potrošili na stazi Nürburgring Nordschleife da bi Stinger bio ono što smo željeli da bude", rekao je šef KIA-inog odjela za razvoj i testiranje Albert Biermann