Stinger je bio i Kijin sportski model, limuzina visokih performansi s pogonom na zadnje točkove bila je ostvarenje odvažnih namjera ovog brenda da napravi vozilo koje je sposobno udobno i sa stilom prelaziti velike razdaljine. Kijin grand tourer je ovaj brend predstavio i drugačijem tipu kupaca i igrao je važnu ulogu u preoblikovanju shvatanja Kije.
Električni EV6 GT do 100 km/h ubrzava za samo 3,5 sekunde
Novi model ne preuzima samo Stingeru krunu kao Kia s najbržim ubrzanjem (3,5 sekunde od 0 do 100 km/h), nego je i najsnažniji serijski avtomobil koji je Kia ikada napravila. Njegov električni pogonski sklop s dva motora (jedan sprijeda i jedan pozadi) može se pohvaliti snagom od čak 585 KS i najvećim okretnim momentom od 740 Nm.
EV6 GT izrađen je na Kijinoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP) namijenjenoj velikoj električnoj snazi vozila. Sa snažnim motorima na obje osovine i baterijom velikog dometa i kapaciteta od 77,4 kWh, smještenoj ispod ravnog dna kabine, EV6 GT nudi prostranu unutrašnjost u elegantnom obliku crossovera inspirisanog kupeima. Njegov domet s jednim punjenjem iznosi do 424 km (WLTP, komb.), dok mu tehnologija punjenja od 800 V omogućava vrlo brzo punjenje od 10 do 80 posto napunjenosti baterije za samo 18 minuta.
Prvi kupci EV6 GT iz Evrope već dobili svoja vozila
Kia će ispuniti sve postojeće narudžbe kupaca Stingera te će i dalje pružati potpunu brigu za sve svoje klijente i servisnu podršku vlasnicima Stingera. Prve isporuke EV6 GT evropskim kupcima već teku ovih dana.