Ovo je prvi put u periodu od 28 godina da je KIA ponudila verziju SUV-a namijenjenu specijalno za Stari kontinent.
Sportage je jedan od najprodavanijih modela južnokorejskog brenda koji se prodaje na globalnom tržištu, a nova verzija je bazirana na N3 platformi Hyundai Motor Grupe.
Ova platforma je omogućila kompaniji KIA da razvije dvije različite verzije, model s dugim međuosovinskim rastojanjem koji je lansiran u junu i namijenjen južnokorejskom te američkom tržištu te verziju s kraćim međuosovinskim rastojanjem razvijen specijalno za Evropu gdje će biti ponuđen s blagim hibridnim, "tradicionalnim" hibridnim i plug-in hibridnim pogonima. Električne verzije neće biti dijelom zbog činjenice da je Sportage veličinom sličan nadolazećem potpuno električnom crossoveru EV6.
Evropska verzija Sportagea je duga 4.515 mm, što znači da je kraća za značajnih 85 mm u odnosu na globalnu verziju, ali je za 30 mm duža u odnosu na model prethodne generacije. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.680 mm te je duže za 100 mm nego prije, ali za 75 mm kraće u odnosu na "globalnog brata".
Obje verzije novog Sportagea imaju "hrabar" izgled prednjeg dijela koji krasi najnovija verzija "KIA-inog nosa", dok je bočni profil je doživio promjene zbog smanjenja ukupne dužine i međuosovinskog rastojanja.
C stub je značajno promijenjen te više nema prozora koji je dio globalne verzije. Također, redizajniran je stražnji branik, a evropski modeli u GT-Line opremi imaju crni krov koji pravi kontrast.
Bočni rerovizori su pomjereni sa A stuba na vrata kako bi se unaprijedila vidljivost i poboljšala aerodinamika.
U slučaju evropske verzije napravljene su promjene u podešavanju šasije, upravljanja i udobnosti.