Radi se o prvoj verziji modela Sportage namijenjenoj specijalno evropskim kupcima od nastanka ovog imena 1993. godine.
Peta generacija modela koji dolazi u Evropu razvijana je pod kodnim imenom NQ5, a izgledat će gotovo identično globalnoj verziji kada je riječ o prednjem i stražnjem dijelu, dok će se blago razlikovati bočni profil.
Skice prikazuju pretjerani dizajn automobila, ali je jasno da će evropski model imati nešto više sportski stražnji stub bez malog stakla. Stoga će stražnja vrata imati malo fiksirano staklo kao što je slučaj i s odlazećim modelom.
KIA je skicom pokazala automobil u GT Line opremi s karoserijom u dva tona i s ogromnim felgama, ali bi pravi automobil trebao imati kraća stražnja vrata kao rezultat skraćivanja međuosovinskog rastojanja. Novi Sportage za globalno tržište je dug 4.660 mm te njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.755 mm pa bi njegov evropski brat trebao biti nešto kraći, dok bi zadržao istu širinu i visinu.
Kompaktniji dizajn bi trebao rezultirati manjom težinom, ali to neće biti dovoljno za značajnije smanjenje potrošnje i performanse. Potvrđeno je da će Sportage imati plug-in hibridni pogon koji će ponuditi najbolje iz oba svijeta. Platforma, motori, mjenjači i većina ostalog hardvera bit će slični najnovijem Hyundai Tucsonu.
Plug-in hibridni pogon činit će 1,6-litarski turbobenzinac kombinovan sa 66,9 kW električnim motorom i 13,8 kWh litij-jonskom polimerskom baterijom.
Plug-in hibridni Sportage će debitovati na Međunarodnom sajmu automobila u Minhenu u septembru nakon online predstavljanja 1. septembra. Početak prodaje se očekuje prije kraja godine.