Novi Sportage tako sada ima modernije dizajnerske detalje na karoseriji ali i u unutrašnjosti s novim sigurnosnim i infotainment tehnologijama te efikasnim motorima koji ispunjavaju najstrožije emisijske standarde.
Novi napredni EcoDynamics+ 48-voltni blagi hibridni dizel je prvi motor koji Kia predstavlja kao dio svoje globalne strategije elektrifikacije motorne ponude. Zahvaljujući tom razvoju, Kia je postala prvi proizvođač koji u svojoj bogatoj gami modela nudi tehnologije hibrida, priključnog hibrida, električnog pogona i 48-voltnog blagog hibrida. Kia će do 2025. godine ponuditi 16 modela s naprednim motorima, od toga 5 novih hibrida, 5 priključnih hibrida, 5 električnih vozila, a 2020. i novo vozilo na gorive ćelije.
Tokom 2017. godine kupci širom Evrope su kupili više od 131.000 primjeraka Sportagea što je predstavljalo četvrtinu Kijine evropske prodaje. U svijetu je svakih 69 sekundi prodat jedan Sportage, zbog čega je ovaj model Kijina dugogodišnji prodajni šampion. U martu 2018., tri mjeseca nakon 25. godišnjice rođenja modela, proizveli su 5-milionitog Sportagea.
Nova verzija Sportagea dobila je moderniji izgled, koji sada donosi različite sportske detalje. Drugačije su i verzije GT Line, koje su dobile nekoliko jedinstvenih modifikacija u odnosu na obične izvedbe.
Tao je izmijenjen prednji branik s novim svjetlima za maglu i novim sjajnim crnim ili hromiranim kućištem koje se proteže do donjeg otvora za ulazak zraka. Sportage je sada raspoloživ s evoluiranom maskom motora (crna mat ili sjajna) koja podsjeća na tigrov nos. Nova full LED prednja svjetla, s LED dnevnim svjetlima u obliku 4 tačke i redizajniranim svjetlima za maglu pružaju maksimalnu vidljivost i povećavaju prepoznatljivost vozila s još modernijim izgledom. Opcijski je moguće naručiti metalik ukrasnu ploču za zaštitu podvozja.
Pozadi prevladavaju elegantna, vodoravno postavljena LED svjetla u obliku slova C. Svjetlo za vožnju unazad i reflektirajuća traka ugrađeni su u zadnji branik koji je dobio hromiranu ukrasnu letvicu.
S boka se ističu nove 16, 17 ili čak 19-inčne aluminijske felge te opcijske hromirane bočne ukrasne letvice. Sportage nudi i 5 novih boja karoserije, među kojima odskaču nove nijanse srebrne, sive, metalik-plave i bakrene.
Promjene kod verzije GT Line uključuju novu, vruće žigosanu masku motora crne boje visokog sjaja te ukrasne pokrove podvozja sjajne crne i srebrne boje, s crnim umecima na prednjem braniku, bočnim ukrasnim letvicama i prtljažnim vratima. Drugačiji su i 19-inčni aluminijski naplaci, namijenjeni isključivo izvedbama GT Line, dok su sve izvedbe opremljene s dvjema ispušnim cijevima i LED svjetlima za maglu, koja su dobila drugačiji oblik ‘kocki leda’.
Koeficijent otpora zraka (Cd=0,33) nakon brojnih modifikacija vanjštine ostao je identičan, kao i dimenzije (dužina: 4.485 mm, širina: 1.855 mm, visina: 1.635 mm) i međuosovinski razmak (2.670 mm). Verzija GT Line zbog oblika branika sada je 10 milimetara duža (4.495 mm).
Dok je izgled kabine ostao manje-više netaknut, ističu se brojne manje promjene s daškom modernosti. Unaprijeđeni model dobio je novi upravljački obruč i izmijenjenu ploču s mjeračima, a kabina je sada raspoloživa u crnoj i crno-sivoj boji tapeciranja. Verzija GT Line standardno su presvučene crno-sivim presvlakama i kožnim sjedištima ili, opcijski, s crnosivim kožnim tapecirungom ili crnim s crvenim umetcima. Promjene su doživjeli i prekidači za upravljanje s ventilacijom i klima uređajem koji se nalaze na sredini armaturne ploče s novim obrubima prekidača koji, također, djelomično doprinose čistijem izgledu.
Motori i mjenjači - Novi EcoDynamics+ dizelski blagi hibrid
Sportage sada nudi širok izbor motora - između ostalog tu su Kijin novi ‘EcoDynamics+’ 2,0-litarski blagi hibrid s oznakom ‘R’ i Kijin novi 1,6-litarski ‘U3’ dizelski motor, najčistiji dizel u historiji kompanije.
EcoDynamics+ razvili su s namjenom pružanja veće učinkovitosti motora s unutrašnjim sagorijevanjem koji neprimjetno koristi električnu energiju. Kod Sportagea ovaj hibridni sistem snage 0,44 kWh pomoću 48-voltne litij-ionske baterije zadužen je za polazak i ubrzanje. Sistem pokreće novi starter-generator blagog hibrida (MHSG - Mild-Hybrid StarterGenerator). MHSG je preko remena povezan s vratilom i automatski preklapa između načina 'elektromotor' i 'generator'.
U načinu ‘motor’ (elektromotor) kod ubrzanja koristi se baterija koja pruža do 12 kW električne snage kao pomoć motoru, čime smanjuje njegovo opterećavanje i ispuste emisija. Kod smanjenja brzine - prilikom kočenja, kod približavanja raskrsnici ili kod spuštanja nizbrdo – MHSG preklapa na način ‘generator’ i tako sakuplja stvorenu energiju. Napredna elektronska upravljačka jedinica (ECU) preračunava najučinkovitije iskorištenje raspoložive energije i tome se prilagođava, uzimajući u obzir količinu raspoložive energije u bateriji.
Baterija i MHSG podržavaju novu funkciju ‘Moving Stop & Start’. Ako je baterija dovoljno napunjena, motor se automatski gasi kod smanjenja brzine i kod kočenja. MHSG neprimjetno ponovo pali motor, kada vozač pritisne pedalu gasa.
Sportageov postojeći 1,7-litarski CRDi dizelski motor prepustio je svoje mjesto Kijinom novom 1,6-litarskom CRDI motoru ‘U3’, koji je najčistiji dizelski motor u historiji Kije. Novi 1,6-litarski dizel proizvodi 115 ili 136 KS, uz emisije CO2 od 126 g/km za slabiju i 123 g/km za snažniju izvedbu (kombinirano, WLTP, pretvoreno u NEDC).
Standardno Sportage prenosi snagu do prednjeg para točkova preko 6-stepenog ručnog mjenjača, a snažnija izvedba raspoloživa je i pogonom na sva 4 točka i sa 7-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.
Novi motor U3 donosi tehnologiju SCR nadzora aktivnih emisija koji smanjuje ispuste nitrogen oksida (NOx) i dizelskih čvrstih čestica.
Benzinska ponuda ostaje nepromijenjena uz blaga poboljšanja ispusta. Kupci mogu birati između dva motora. 1.6 T-GDi ima maksimalnu snagu od 177 KS i 265 Nm okretnog momenta s emisijama CO2 od 170 g/km. Atmosferski 1.6 GDi motor snage 132 KS ima 161 Nm okretnog momenta, dok emisije CO2 iznose 159 g/km.
Oba benzinska motora sada su opremljena novim filterom čvrstih čestica koji smanjuje štetne emisije i omogućava zadovoljavanje emisijskog standarda Euro 6d TEMP. Sve izvedbe s T-GDi motorom raspoložive su s prednjim ili 4x4 pogonom te 7-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom (samo kod 4x4 pogona). ISG sistem (zaustavi/kreni) standardan je kod svih motora.
KIA je već počela sa prodajom osvježenog Sportagea u BiH, a cijene kreću od 40.990 KM koliko košta model sa 1,6 benzinskim motorom od 132 KS i paketom opreme LX Active.