U izjavi za medije odgovorni u Koenigseggu naglasili su da je Regera automobil koji je zamišljen i kreiran da uz nestvarne performanse ponudi i zavidan nivo luksuza i udobnosti, što nije bio jedan od glavnih ciljeva kada su kreirani neki od ranijih Koenigseggovih supersportskih automobila.
Regera nudi do sada neviđenu kombinaciju performansi, dinamičnosti i luksuza, pa je s pravom već dobila nadimak
Dr. Jekyll i Mr. Hyde. Srce i duša automobila je hibridni sistem koji se sastoji od 5-litarskog benzinskog V8 motora i 3 elektromotora, što u konačnici nudi više od 1500 KS.
U Koenigseggu naglašavaju da je Regera dobila najsnažniji elektromotorni set koji je do sada korišten u produkcijskim hibridnim automobilima, jer je najbliži hibridni konkurent u zaostatku za 300 KS. 1.420 kilograma težak automobil, od čega 88 kilograma otpada na hibridni sistem, od 0 do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi.
Za međuubrzanje od 150 do 250 km/h potrebno mu je 3,2 sekunde, a čini se da najviše fascinira podatak da Regeri od 0 do 400 km/h treba samo 20 sekundi. Uz aktivni potpuno sklopivi zadnji spojler, Regeru karakteriše i vrhunski izduvni sistem koji potpisuje renomirana kompanija Akrapovič.
Koenigsegg će ručno napraviti samo 80 primjeraka, a broj 80 odabran je zato što prema Pitagorinoj numerologiji simbolizira principe dominacije, kontrole i dostignuća. Cijena automobila za sada je još nepoznata.