Koenigsegg će u Ženevi izložiti dvije Regere i posebno izdanje modela Agera RS.
Produkcijsko izdanje hibridnog modela Regera nema motor sa 16 cilindara koji raspolaže sa 1.500 KS i pokreće strašni Bugatti Chiron, ali vozaču ipak nudi 1.500 konjskih snaga koje proizvodi kombinacija biturbo V8 motora i tri elektro-motora. Više snage u hibridnom produkcijskom izdanju trenutno ne nudi niko.
Karoserija prve produkcijske Regere obojena je u British Racing zelenu boju. Boja je dovoljno svijetla da ne zasjeni nekolicinu neobojenih karbonskih detalja na karoseriji, a odličan kontrast svemu pravi svijetlosmeđa boja koja dominira u unutrašnjosti najsnažnijeg i najbržeg Roadstera koji se može kupiti i voziti na javnim cestama. Automobil "čuči" na ultralaganim karbonskim felgama na koje su u Koenigseggu postavili gume Michelin Pilot Sport 4S.
Druga produkcijska Regera koja će biti izložena u Ženevi djelimično je obojena crvenom bojom, jer su u Koenigseggu odlučili da mnogi dijelovi karoserije ostanu u boji karbona od kojeg su i napravljeni. Crvenocrna kombinacija dominira i u unutrašnjosti, a ono što nije prekriveno kožom napravljeno je od karbona i aluminija.
Pored Regera svoje mjesto ispod sajamskih reflektora dobio je i model Agera RS Gryphon koji je opremljen nekolicinom opcione opreme koju Koenigsegg nudi u svojoj ponudi. Karbonska karoserija ukrašena je nekolicinom detalja koji su napravljeni od 24-karatnog zlata, a u standardnoj opremi ovog automobila su i dvije kacige. Ageru RS Gryphon, čija masa iznosi 1.395 kg, pokreće biturbo V8 motor sa 1.360 KS.