Predstavljanje "podignutog" Huracana u Miamiju je kulminacija višemjesečne kampanje i objavljivanja fotografija ovog automobila u akciji.
Sterrato je podignut za 4,4 centimetra u odnosu na Huracan Evo, što omogućava veći hod ovjesa, a dobio je i poboljšanu verziju sistema Integrated Vehicle Dynamics kako bi to što bolje iskoristio. Procjenjuje se da ukupni klirens iznosi između 170 i 180 milimetara.
Dostupne su i nove kalibracije za modove vožnje Strada i Sport, kao i potpuno novi Rally mod namijenjen vožnji po terenima s niskim prijanjanjem.
Osim što je viši, Huracan Sterrato je i nešto širi. Razmak između točkova je povećan za 30 mm naprijedi i 34 mm nazad, fiksirana su proširenja blatobrana, a na braniku su postavljena dodatna svjetla. Na krovu se nalaze nosači.
Automobil je dobio aluminijsku zaštitu podvozja, pragovi su ojačani, a tu su i 19 felge sa specijalnim setom Bridgstone Dueler AT002 guma dizajniranim da pružaju optimalne performanse na šljunku i asfaltu. Opremljene su runflat tehnologijom tako da automobil može preći 80 km bez pritiska u gumama.
Novi Rally mod vožnje se koristi u uvjetima niskog prijanjanja, dok usisnik postavljen na krovu osigurava čišći zrak na prašnjavim stazama.
Sterrato pokreće 5,2-litarski V10 motor koji razvija 602 KS i 565 Nm obrtnog momenta i koji je uparen sa sedmostepenim mjenjačem s duplim kvačilom. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su potrebne 3,4 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 260 km/h. Snaga se prenosi na sva četiri točka.
Lamborghini nije objavio fotografije unutrašnjosti, no ona je presvučena specijalnom Alcantarom, ekran osjetljiv na dodir ima nove grafike, a u unutrašnjosti su i specijalni digitalni brojčanici i indikatori te kompas.
Bit će proizvedeno svega 1.499 primjeraka, no iz Lamborghinija još uvijek nije objavljena cijena.