Ubrzava do 325 km/h
21

Lamborghini predstavio model Huracan Tecnica sa 631 KS

D. B.
Nakon teasera objavljenog prošle sedmice, Lamborghini je predstavio još jedan specijalni model, a to je Huracan Tecnica.

Model Huracan Tecnica pokreće 5,2-litarski atmosferski V10 motor koji razvija 631 KS i 564 Nm obrtnog momenta, koji je posuđen od Huracana STO i uparen sa sedmostepenim mjenjačem s duplim kvačilom.

Kao i STO, model Tecnica ima stražnji pogon te od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 325 km/h.

Zahvaljujući reklabiranom LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) sistemu moda vožnje, specijalnom podešavanju ovjesa, sistemu upravljanja stražnjim točkovima i "inovativnim poboljšanjima hlađenja kočnica", vozač na stazi može ići do samih Huracanovih granica, ali i uživati u ugodnoj vožnji bez žurbe. Za ovaj Huracan Tecnica iz Lamborghinija kažu "da je savršeno zabavan za vožnju".

Direktor kompanije Lamborghini Stephen Winkelmann je rekao da model "odaje počast tehičkoj čistoći i fizičkoj senzaciji", kao i da "kompletira ponudu Huracana jer je pronašao svoje mjesto između Huracana Evo (602 KS, stražnji pogon) i modela STO fokusiranog na stazu.

Automobil je težak 1.379 kg tako da će ubrzanja biti fantastična, a za zaustavljanje će se brinuti karbon-keramičke kočnice s posebno dizajniranim "delfektorima za hlađenje i provodnicima" koji usmjeravaju protok zraka prema diskovima kako bi se maksimizirale performanse i minimizirala potrošnja. Ventilirani diskovi su kombinovani sa kočionim kliještima sa šest klipova naprijed i četiri nazad.

Težina automobila je smanjena zahvaljujući šasiji napravljenoj od aluminija i karbonskih vlakana, a karoserija je također nastala korištenjem sličnih tehnika. Elektronski sistem stabilnosti se može u potpunosti deaktivirati, tako da driftanje Tecnicom uopće neće biti teško.

Sam izgled automobila je inspirisan konceptom Terzo Millenio Concept iz 2017. godine, što se posebno vidi po Ypsilon dizajnu novog prednjeg branika u obliku slova "Y". Prvi put u slučaju Huracana zračna zavjesa je integrisana, dok je tu sada novi prednji spliter s nižim otvorenim krilcima koja usmjeravaju zrak kroz točkove poboljšavajući hlađenje i downforce. Crni detalji u bazi vjetrobranskog stakla "povećavaju utisak lakoće".

Profil otkriva da je Huracan Tecnica sada duži za nešto više od 60 mm u odnosu na Huracan Evo.

Krov je također lakiran u crnu boju, kao i bočni usisnici zraka.

Redizajnirani stražnji dio je dobio novi vertikalni stražnji prozor za bolju preglednost, a redizajniran je i poklopac motora napravljen od karbonskih vlakana. Nazad je također i novi branik s optimiziranim ventilacijskim otvorima. Difuzor, koji je opciono dostupan u crnoj boji. dolazi standardno u boji karoserije, a sada ima nove heksagonalne završetke izduvnih cijevi, tok fiksno stražnje krilo povećava stražnji downforce za 35 posto u odnosu na Huracan Evo. Otpor zraka je smanjen za 20 posto, a podvozje Tecnice je također optimizirano novim aero deflektorima.

Automobil je dobio 22-inčne Damiso felge inspirisane onim koje ima Lamborghini Vision GT, a dolaze sa Bridgestone Potenza Sport gumama.

Unutrašnjost je također posebna, sjedišta su prilagodljiva po visini. Digitalni interfejs je redizajniran, boje su manjene na klasteru, a čitljivost je poboljšana. Infotainment sistem podržava Apple CarPlay, Android Auto i Amazon Alexu, dok je STO inspiracija za povezanu telemetriju te je moguće pohraniti vremena na stazi putem aplikacije Unica.

Lamborghini nudi osam standardnih boja karoserije, ali je dostupno još više od 200 putem Ad Personam programa. Za unutrašnjost je dostupna Alcantara za Tecnicu, kao i opcije različitog dizajna konca i boja.

Cijena još nije poznata.