Na prvi pogled Centenario izgleda kao temeljito redizajniran Aventador SV, ali u ovom slučaju svi paneli naglašeno agresivne karoserije napravljeni su od karbona, što je u konačnici doprinijelo da masa automobila koji pokreće V12 motor iznosi samo 1.520 kilograma. Na jednu konjsku snagu u ovom slučaju ide samo 1,97 kilograma.
U unutrašnjosti supersportskog dvosjeda na centralnoj konzoli dominira 10,1-inčni display multimedijalnog sistema koji pored podržavanja svih aktuelnih aplikacija uključuje i telemetrijski softver s kojim će vozač u uslovima korištenja na stazi imati na raspolaganju nekolicinu korisnih informacija. Tu su i dvije kamere s kojima se "akcija" sa staze kasnije može pogledati u kućnoj atmosferi. Koliko je Centenario prilagođen za stazu potvrđuje i činjenica da je Lamborghini u prednjem prtljažniku pripremio mjesto za dvije kacige.
Automobil s kojim bi se prgavi Ferruccio zasigurno ponosio pokreće atmosferski 6,5-litarski V12 motor koji razvija 770 konjskih snaga, što je dovoljno da najsnažniji cestovni Lamborghini do sada od 0 do 100 km/h stiže nakon 2,8 sekundi. Za ubrzanje od 0 do 300 km/h potrebno mu je malo više od 23 sekunde, a maksimalna brzina zbog koje je u Lamborghiniju mnogo vremena potrošeno na optimiziranje aerodinamike iznosi 350 km/h.
Impresivni su i podaci o kapacitetu kočnica. Centenario će sa 100 km/h do 0 km/h "potrošiti" samo 30 metara, dok mu je sa 300 km/h do potpunog zaustavljanja potrebno 290 metara.
U Lamborghiniju su planirali napraviti ukupno 40 primjeraka, polovina od toga bit će roadsteri, a sva planirana produkcija već je rasprodana po pojedinačnoj cijeni od 1,75 miliona eura (bez uračunatog poreza).