Vrijeme elektrifikacije
6

Land Rover Defender sada se nudi i s plug-in hibridnom kombinacijom

E. L.
Iza oznake P400e krije se prvi plug-in hibridni Defender s kojim Land Rover odustaje od četverocilindarskog turbodizelskog motora.

Nakon ranijih najava Land Rover je predstavio Defender koji se po prvi put nudi s plug-in hibridnom pogonskom kombinacijom, a njihov najnoviji PHEV model za sada se nudi samo uz karoserijsku verziju s većim međuosovinskim rastojanjem (110).

Hibridni Defender koji se krije iza oznake P400e pogoni dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor kojem asistira elektromotor, a potencijal spomenute kombinacije (404 KS) dovoljan je da legendarni britanski terenac od 0 do 100 km/h stiže za samo 5,6 sekundi.

U Land Roveru kažu da P400e bez asistiranja motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći skoro 44 kilometra, a prosječna potrošnja goriva iznosi 3,3 litra na 100 kilometara. Kapacitet baterija iznosi 19,2 kWh, a s brzim punjačem za 80 posto kapaciteta potrebno je 1,5 sati.

Defender P400e može se naručiti sa pet ili šest sjedišta, a hibridni pogon kriv je za neznatno manju zapreminu prtljažnog prostora i podatak da teži PHEV umjesto 3.500 može vući "samo“ 3.000 kilograma. Daleko od asfalta, uz nepromijenjeno rastojanje podnice od tla i pogon preko obje osovine, i plug-in hibridni Defender ostaje jedan od najpoželjnijih aktuelnih terenskih automobila.

Vezani članci