Svoj karakter beskompromisnog terenskog automobila novi Defender ponajbolje pokazuje raskošnim rastojanjem podnice od tla, a u Land Roveru kažu da imaju optimalno rješenje za kupce kojima je Jeep Wrangler previše grub, a Mercedes G-Klase previše skup.
Neuporedivo moderniji i opremljeniji od slavnog prethodnika, novi Defender u početku će se nuditi u kombinaciji s dva dizelska i dva benzinska motora, a gami četverocilindarskih i 6-cilindarskih motora naredne godine će se priključiti i plug-in hibridna verzija. Bez obzira na motor, za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.
Pored standardnog ovjesa Defender će se nuditi i u kombinaciji s opcionim zračnim ovjesom s kojim će se (uz 29 centimetara prostora između podnice i tla, optimalni prilazni i odlazni ugao i integralni pogon s reduktorom i blokadom diferencijala) još bolje snalaziti na podlogama koje su daleko od idealnog. Ni voda čija dubina ne prelazi 90 centimetara neće mu predstavljati poseban problem.
Duži Defender (110) moći će se naručiti s pet ili sa sedam sjedišta, a u kraći Defender 90 moći će se smjestiti šest osoba. Za specifične potrebe Land Rover uz Defender nudi više od 170 dodataka iz asortimana dodatne opreme, zaključno s usisnicima zraka za prolazak kroz duboku vodu, kanisterima i različitim krovnim nosačima.
U Land Roveru još uvijek nisu objavili cijene i datum početka prodaje, ali je poznato da će u prodajne salone širom svijeta prvo stići verzija s dužim međuosovinskim rastojanjem.