LBX je svoje mjesto našao ispod modela UX, služi kao novi ulazni model te predstavlja mali crossover koji je indirektna zamjena CT hatchbacka. Koristi istu GA-B platformu kao i Yaris, no dizajn je promijenjen kako bi više odgovarao Lexusovom dizjanerskom jeziku izvana i unutra.
Lexus LBX je dug 4.190, širok 1.825 i visok 1.545 mmm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.580 mm. U standardnoj opremi dolazi na 18-inčnim felgama, malo je veći od modela Yariss Cross te je težak 1.280 kg. Nudit će se s pogonom na prednje, ali i na sva četiri točka, a sve konfiguracije dolazit će s CVT mjenjačem.
Crossover pokreće trocilindrični 1,5-litarski benzinski motor s hibridnom tehnologijom, a ova kombinacija isporučuje 134 KS i 185 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su 9,2 sekunde, a LBX može povući do 750 kg tereta.
Sve verzije modela imaju MacPherson ogibljenje naprijed, odnosno torzionu gredu nazad u slučaju modela s prednjim pogonom te dvostruka poprečna ramena u slučaju pogona na sva četiri točka. Što se tiče 4WD verzije, tehničke specifikacije još nisu otkrivene, no poznato je da će se električni motor nalaziti nazad. Zanimljivo, mali crossover ima aluminijsku haubu, kao i lukove točkova, donje dijelove vrata i pragove od smole kako bi se smanjila težina.
U unutrašnjosti je 12,3-inčna potpuno digitalna instrument tabla s opcionim head-up displayem te 9,8-inčni ekran osjetljiv na dodir. Infotainment podržava Apple CarPlay i Android Auto sisteme, no samo Appleov ima mogućnost bežičnog povezivanja. Lexus se ponovo udrušio s kompanijom Mark Levinson, koja je isporučila ozvučenje s 13 zvučnika i subwooferom.
Model s prednjim pogonom ima zapreminu prtljažnika od 332 litra, dok će AWD verzija vjerovatno ponuditi nešto manje zbog dodatnog hardvera. Iako je riječ o ulaznom modelu, iz Lexusa tvrde da nije bilo kompromisa u smislu kvalitete i pažnje posvećene detaljima.
Razvoj modela LBX je uglavnom obavljen u Evropi. Proizvodnja će početi krajem ove godine, a isporuke se očekuju početkom 2024. godine.