Na prethodnoj osnovici
0

Lexus predstavio novo izdanje modela IS, bez promjena ispod prednjeg poklopca

E. L.
S posljednjim izdanjem Lexusovog najmanjeg sedan modela u Toyotinoj filijali i ovaj put računaju na potencijalne kupce koji razmišljaju o evropskom trojcu (BMW 3, Audi A4, Mercedes C) iz D segmenta.

Novo izdanje Lexusovog najmanjeg sedana ipak je zasnovano na platformi na kojoj je nastao prethodni IS. U Toyotinoj filijali nisu mijenjali ni motore, pa temeljito osvježen IS i dalje pokreću poznati benzinski motori, što bi moglo imati uticaja na potencijalne kupce kojima bi IS mogao biti adekvatna alternativa evropskoj (njemačkoj) kremi iz D segmenta.

Glavne novosti na skladnoj trovolumenskoj karoseriji odnose se na drugačija kućišta prednjih i zadnjih LED svjetala. Redizajnirana je i specifična maska hladnjaka čiji je oblik posljednjih godina zaštitni znak Lexusovih automobila, a drugačije je profilisan i lim na bokovima. Novodizajnirane 18-inčne aluminijske felge čine dio standardne opreme, a kupcima verzije F Sport opcione se nude i 19-inčne felge koje "potpisuje" BBS.

U Lexusu su se znatno posvetili unaprijeđenju i olakšanju elemenata adaptivnog ovjesa, ali promjena ispod prednjeg poklopca nema. Osnovni model IS 300 pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (241 KS), a prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom automatskog 6-stepenog mjenjača.

IS 300 u kombinaciji s integralnim pogonom pokreće 3,5-litarski V6 motor koji razvija 260 KS, a za prijenos snage brine 8-stepeni automatski mjenjač. Na vrhu ponude je IS 350 koji se nudi za zadnjim ili pogonom preko obje osovine, a 3,5-litarski V6 benzinac u oba slučaja raspolaže s 311 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h ispod šest sekundi.