Ovo je još jedan dokaz da Lexus već odavno nije samo luksuzna podružnica Toyote.
Lexusov model LC500 opravdano se svrstava među najljepše sportske coupe automobile današnjice, ali u Lexusu su uz pomoć kompanije Gordon Ting/Beyond Marketing stvari pomaknuli još jedan korak naprijed, pa je pred očima publike u Las Vegasu osvanuo prvi tvornički modificiran LC500 na čijoj se atraktivnoj karoseriji može vidjeti nekolicina karoserijskih detalja koji su standardni dio na karoserijama trkaćih automobila.
U Lexusu kažu da je razvoj automobila koji se sada može kupiti kao produkcijski model trajao 12 mjeseci, a sama ideja rođena je još u vrijeme kada je standardni LC500 bio u fazi prototipa.
Pored atraktivnih karoserijskih komponenti, među dodatke s kojima se ovaj LC500 razlikuje od standardnog modela spada i komplet novih 22-inčnih felgi (HRE) na kojima su gume Pirelli P Zero Nero. Ispod felgi enormno velikog promjera jasno se vide čeljusti kočnica čija je boja usklađena s bojom felgi, a koje Lexus (kao i većina drugih proizvođača sportskih automobila) naručuje u renomiranoj italijanskoj kompaniji Brembo.
Lexus još nije ponudio zvanične fotografije unutrašnjosti, ali se zna da je modificirani LC500 opremljen sigurnosnim kavezom i Recaro sjedištima čije su školjke napravljene od karbona. Slične stvari nudi i Porsche s aktuelnim (cestovnim) modelom 991 GT3 RS.
Najvažnije promjene kriju se ispod poklopca, a modifikacija atmosferskog 5-litarskog V8 motora povjerena je kompaniji Club DSPORT, a prvi čovjek projekta bio je Magnus Ohlaker koji već dvadesetak godina pravi motore za šampionate Formule 1 i IndyCar-a.
Radna zapremina motora povećana je na 5,6 litara i njegova najveća snaga sada (u prvoj fazi) iznosi 532 KS, što je 55 KS više u odnosu na snagu standardnog motora. Za sve one koji kompromis smatraju neprihvatljivim, tu je i opcija s kojom motor (kodne oznake 2UR-GSE) nudi čak 954 KS.
Automobil će u prodajnim salonima Lexusa biti početkom proljeća.