Riječ je o kabrioletu konfiguracije 2+2, koji se u početku nudi s moćnim Nettuno V6 motorom u Trofeo paketu opreme, međutim, ponuda će biti proširena uvođenjem potpuno električne verzije Folgore u bliskoj budućnosti.
Neki će reći da Maserati GranCabrio izgleda atraktivnije u poređenju s modelom GranTurismo zahvaljujući svom kabrioletskom dizajnu. Opremljen je mekim krovom od tkanine, koji se može kontrolisati putem ekrana infotainment sistema ili jednostavnim pokretima. Krov se sklapa za 14 sekundi čak i pri brzinama do 50 km/h.
Dizajniran za optimalnu udobnost, mekani krov nudi izuzetnu toplinsku i zvučnu izolaciju te je dostupan u pet različitih boja.
Veći dio karoserije kabriolet dijeli s modelom GranTurismo, no stražnji dio je redizajniran te sadrži neke unikatne estetičke detalje.
Isto važi i za unutrašnjost u konfiguraciji 2+2, digitalni kokpit se sastoji od 12,2-inčnog instrument klastera, opcionog head-up displayja i 12,3-inčnog infotainment ekrana osjetljivog na dodir, a tu je 8,8-inčni ekran osjetljiv na dodir namijenjen kontrolama klima uređaja. Automobil je opremljen Sonus Faber ozvučenjem s 13 zvučnika u standardnoj formu, ali je moguće dobiti do 16 zvučnika u opcionom sistemu snage 1.060W.
Kako bi iskustvo vožnje s otvorenim krovom bilo još ugodnije, Maserati GranCabrio standardno ima grijače za vrat namijenjene vozaču i suvozaču, koji nude tri nivoa intenziteta. Tu je i opcioni vjetrobran koji smanjuje turbulencije u kabini.
Automobil na fotografiji je lakiran u tamnu plavu boju, dok u unutrašnjosti dominira crvena boja. Opremljen je paketom Trofeo, što znači da ima više sportske branike, mnogo karbona i set crnih felgi s više krakova.
Ispod haube se nalazi Maseratijev 3,0-litarski V6 Netuno twin-turbo motor, koji razvija 550 KS i 650 Nm obrtnog momenta u najsnažnijoj konfiguraciji. Uparen je sa osmostepenim automatskim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Kabriolet je teži za 100 kg, što je utjecalo na performanse, tako da od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 316 km/h.
Očekuje se da će Maserati ponuditi GranCabrio i sa slabijom verzijom V6 motora, koja će isporučivati 490 KS i 600 Nm obrtnog momenta, a zvanično je potvrđen i dolazak potpuno električnog modela GranCabrio Folgore. Taj električni model će također pokretati tri električna motora kao i GranTurismo Folgore s kombinovanih 761 KS.
Cijene za novi GranCabrio Trofeo bit će objavljene u narednom periodu.