Dijelom i zbog glasa koji je pratio njihov prvi produkcijski supersportski automobil (model F1), McLaren je mnogo prije planirane i ostvarene produkcije prodao svih 375 primjeraka svog hibridnog superautomobila P1 koji se često spominje kao jedan od tri automobila iz "svetog trojstva" među koje, pored njega, spadaju Ferrari LaFerrari i Porsche 918 Spyder.
McLaren je na priloženim fotografijama izložio prvi (sivi) i posljednji (narandžasti) proizvedeni P1, a jedna od zanimljivosti vezanih uz ovaj McLarenov model je i činjenica da nema dva identična primjerka, jer je McLarenov odjel MSO (McLaren Special Operations) svaki od 375 automobila pravio prema individualnim zahtjevima budućeg vlasnika.
U McLarenovim nestvarno čistim i urednim proizvodnim postrojenjima za sastavljanje svakog primjerka trebalo je 17 dana, a pored 375 produkcijskih automobila u McLarenu su također napravili 18 prototipa koji su korišteni za potrebe različitih testiranja i tri predprodukcijska primjerka. Svaki produkcijski model sastavljalo je 105 osoba različitih specijalnosti, proces proizvodnje svih elemenata automobila trajao je 800 sati, a zbog specifičnih zahtjeva oko boje karoserije, proces lakiranja pojedinih primjeraka trajao je čak 5 dana.
U procesu razvoja testni prototipi prevezli su 620.000 kilometara, a spomenuti kilometri u najrazličitijim klimatskim uslovima dovoljni su da se zemaljska kugla obiđe više od 15 puta. Više od 33 posto od ukupne napravljene kilometraže "Jedinice" su provele na nekolicini trkaćih staza širom svijeta. 34 posto od ukupne produkcije svoje je vlasnike pronašlo u Sjevernoj i Južnoj Americi, 26 posto je završilo u evropskim garažama, 13 posto u Africi i na Bliskom istoku i 27 posto u azijskim pacifičkim zemljama. U McLarenu još uvijek proizvode trkaću verziju P1 GTR, ali se i njena produkcija bliži kraju.