Bez petih vrata
30

Mercedes-AMG A35 sada i kao trovolumen

Klix.ba
Mercedes-AMG A35 Sedan pokreće identičan četverocilindarski dvolitarski turbobenzinski motor koji pokreće ranije predstavljenu dvovolumensku verziju.

Mercedes-AMG je skinuo veo sa svoje najnovije kreacije koja je zasnovana na ranije predstavljenom dvovolumenskom modelu A35, a više će se svidjeti kupcima koji preferiraju klasični trovolumenski oblik karoserije.

Dok čekamo predstavljanje najsnažnijeg izdanja najmanjeg Mercedes-AMG modela (novi A45) u njemačkom automobilskom magnatu svoju su bogatu ponudu proširili modelom A35 Sedan koji se, osim dužine i izgleda zadnje trećine karoserije, ne razlikuje od dvovolumenskog modela A35.

I A35 Sedan, koji je od dvovolumenske verzije duži 130 milimetara, pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor s 306 konjskih snaga koje se na obje osovine (4Matic) distribuiraju posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača s dva kvačila.

Njegovih 306 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi i (vjerovatno) 250 km/h. Osnovna zapremina prtljažnika (420 litara) povećana je 50 litara u odnosu na dvovolumensku karoseriju, a pored standardnih 18-inčnih, automobil se može dobiti i u kombinaciji s opcionim 19-inčnim felgama.

Promjena u unutrašnjosti nema pa i A35 Sedan sa sobom donosi izrazito profilisana prednja sjedišta, digitalnu instrumentnu tablu, sportski upravljač, posljednju generaciju multimedijalnog sistema MBUX i poznatih pet radnih programa kojima vozač reguliše rad motora, mjenjača, upravljača, ovjesa... Putnicima na zadnjim sjedištima posebno će se svidjeti ponuđeni prostor u predjelu glave.

Mercedes-AMG će trovolumenski A35 ponuditi i kupcima u Sjevernoj Americi, a cijena još uvijek nije objavljena.