
Čekajući da Mercedes-Benz predstavi ranije najavljenu verziju koja se krije iza oznake G550 4×4² u Stuttgartu su u međuvremenu pripremili paket osvježenja za aktuelnu G-Klasu koja se u Evropi može kupiti u kombinaciji s jednim benzinskim i dva dizelska motora.

Snažnija turbodizelska varijanta (G400d) sada se nudi uz sve pakete opreme, a G-Klasu u tom slučaju pokreće trolitarski redni 6-cilindarski motor koji razvija 330 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta. Na vrhu ponude ostaje model AMG G63 čiji 4-litarski V8 motor uz asistenciju dva turbopunjača nudi 585 KS i 850 Nm.
Bez obzira na izbor motora G-Klasa je dobila i novi radni program (Desert) s kojim će se legendarna "kutija" još bolje snalaziti na podlogama daleko od asfalta, a u standardnoj opremi bez obzira na paket opreme sada je i digitalna instrumenta tabla.

Pored standardnih boja u ponudi za redizajniranu G-Klasu su i tri nove boje karoserije koje treba da asociraju na neka prošla vremena, a tu su i nove 20-inčne aluminijske felge. Za najjeftiniji model G-Klase (G350d) bez opcionih dodataka treba izdvojiti 99.447 eura, a za najskuplji (AMG G63) 154.309 eura.