Mini Clubman ALL4 izvana izgleda potpuno identično kao standardni Clubman s pogonom preko prednje osovine, a ono što se ne vidi krije se iza oznake ALL4. Minijev novorazvijen pogon preko obje osovine raspolaže sa prednjim i zadnjim diferencijalom i elektrohidrauličnim kvačilom koje radi u kombinaciji sa Dynamic Stability Control sistemom. U zavisnosti od stanja podloge, distribucija obrtnog momenta šalje se na točkove koji ga optimalno mogu prenijeti na podlogu, što znatno poboljšava trakciju i ukupnu upravljivost automobila.
Iz Minija su zasad objavili da će za tržište Sjedinjenih Američkih Država ponuditi Clubman ALL4 sa dvije motorne opcije. Slabiji turbo-benzinski trocilindarski 1,5-litarski motor razvija 135 konjskih snaga i 220 Nm najvećeg obrtnog momenta. Motor se može kombinovati sa ručnim 6-stepenim ili 8-stepenim (opcionim) automatskim mjenjačem. Uz automatski mjenjač, Clubman ALL4 od 0 do 100 km/h stiže nakon 9,3 sekunde, a njegova maksimalna brzina iznosi 201 km/h.
Za snažniju varijantu (S) odabran je dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor koji razvija 192 konjske snage i 280 Nm najvećeg obrtnog momenta. Ponuda mjenjača ista je kao i uz slabiji motor, a Clubman S ALL4 će u kombinaciji sa automatskim mjenjačem za ubrzanje od 0 do 100 km/h "potrošiti" 6,6 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 225 km/h.