Iako još nema zvanične informacije iz BMW-a (pod čijim okriljem je Mini), sve su prilike da jedan od najneobičnijih modela britanske automobilske kompanije uskoro odlazi u penziju. Prema posljednjim glasinama iz dobro obavještenih izvora, Mini će aktuelnu (drugu) generaciju Clubmana proizvoditi do kraja prvog kvartala naredne godine, a nasljednik nije planiran.
Razlog za penzionisanje Clubmana krije se u smanjenoj potražnji za karavanskim karoserijama i istovremeno sve većoj potražnji za crossoverima i SUV-ovima. Mini među popularnim podignutim modelima već odavno ima model Countryman koji se od početka prodaje bolje od Clubmana čiju su prvu generaciju krasila neobična „kontra“ vrata na desnom boku koja su olakšavala pristup drugom redu sjedišta.
Potencijalnim kupcima kojima se sviđa koncept Clubmana (koji u aktuelnoj generaciji nema "kontra“ vrata, ali i dalje ima karakteristična dvostruka vrata prtljažnika) Mini u ovom trenutku nudi nekoliko opcija koje pokreću turbobenzinski i turbodizelski motori. Na vrhu ponude je verzija JCW (John Cooper Works) koja sa sobom donosi dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (306 KS) i pogon preko obje osovine (All4), što je dovoljno za 248 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,9 sekundi.