Novi Mini John Cooper Works neće se nuditi u kombinaciji s ručnim mjenjačem
Nedugo nakon predstavljanja prvog JCW Minija koji pokreće samo struja u britanskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem BMW-a pobrinuli su se i za osmijeh na licu potencijalnih kupaca koji uz najsnažniji model Minija i dalje preferiraju motor s unutrašnjim sagorijevanjem, jer je na scenu stigao novi JCW koji je dostupan u dvije karoserijske verzije.
Cooper S više nije najsnažnija verzija trovratnog Minija nove generacije (F66), zato što se na vrhu piramide sada nalazi verzija John Cooper Works koju i ovaj put pokreće BMW-ov dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor s kojim je u posljednjoj evoluciji stiglo znatno više obrtnog momenta, pa vozač(ica) umjesto dosadašnjih 320 sada može računati na 380 Nm.
Snaga motora (231 KS) ostala je nepromijenjena, a spomenute brojke dovoljne su da hatchback JCW od 0 do 100 km/h stigne za 6,1 sekundu i razvije 250 km/h. Verzija s mekim sklopivim krovom iz mjesta do „stotke“ kasni 0,3 sekunde i stiže do 245 km/h.
Ono što se vjerovatno neće svidjeti svima je odluka u Oxfordu da se novi JCW neće nuditi u kombinaciji s ručnim mjenjačem koji je bio u opciji s prethodnom JCW generacijom, jer u priči ovaj put ostaje samo 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila s kojim se može upravljati aluminijskim polugama iza kožom obloženog multifunkcionalnog trokrakog upravljača.
Među detaljima koji novi Mini JCW u obje karoserijske verzije izvana izdvajaju od ostatka društva su veći otvori za prolazak zraka u prednjem odbojniku i centralno postavljen završetak ispušnog sistema, a zanimljivo je da su na Cabrio verziji (čiji se elektropokretan krov spušta/podiže za 18 sekundi) kućišta zadnjih LED svjetala ostala ista kao na prethodnoj generaciji.
Ako u Miniju ostanu pri ranijoj odluci da će od početka naredne decenije nuditi samo električne automobile, onda su ovo njihovi posljednji najsnažniji modeli koje pokreće SUS motor. O tom potom.