Viper drži rekord
2

Porsche kaže da ručni mjenjač nije "mrtav", na Nürburgringu želi skinuti sedam godina star rekord

A. M.
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Porscheu je u DNK da obara rekorde, da uvijek iznova nadmašuje sebe i slama svoje rivale. Historija služi kao podsjetnik, a to je ono što planiraju učiniti i ove godine kako bi prodali više jedinica novog 911 GT3. Za sada im je potreban Nürburgring da ponovo otvori svoja vrata, kako bi pokazali ko je kralj ručnih mjenjača.

Koliko god se neki trudili da ocrne ručni mjenjač, Porschea 911 je tu da ih demantuje.

Ručni mjenjač je i dalje bitan kod njemačke marke, uprkos činjenici da je većina proizvođača odlučila da ga ukine. Ne zato što je skuplji od automatika, već zato što je nekim markama trošak da na svojim policama imaju dvije vrste mjenjača.

Porsche se potrudio da kontrira rivalima. Nijemci su više nego svjesni da će ručni mjenjač biti rezervisan samo za odabrane klijente i za prave sportske automobile poput nedavno ažuriranog 911 GT3, kojeg namjeravaju prodavati u većim količinama.

Porsche želi da bude kralj ručnih mjenjača i do sada su se 911 GT3 lako prodavali, ali brend sa sjedištem u Weissachu vjeruje da treba podići ulog. A koja je bolja ideja nego da to učinite postavljanjem novog rekorda, ali ne bilo kakvog, već obaranja rekorda koji je postavio Viper ACR.

Amerikanac je još 2017. godine prošao skoro 21 kilometar Nurburgringa, zaustavivši štopericu u brutalnom vremenu od 7:01,3. Porsche 911 GT3 ga mora nadmašiti, što je potvrdio Andreas Preuninger, direktor razvoja Porsche GT-a, govoreći o važnosti ručnog mjenjača za njemačku marku, koji je naviknut da postavlja najbolja vremena sa izuzetno brzim PDK mjenjačem, dostupnim sa sedam ili osam brzina, ovisno o modelu.

Njemačka staza željno iščekuje 911 GT3. Za neke postoje rekordi koje treba poštovati, ali ne i za Porsche. Nijemci kažu da su rekordi tu da se obaraju.

Ako Porsche uspije oboriti rekord za najbrži drumski automobil s ručnim mjenjačem, vrlo je jasno da će to dobro iskoristiti i na kraju unovčiti. Zato što je u svijetu ostalo veoma malo istinskih sportskih automobila s ručnim mjenjačem, a jedan od njih je GT3 .

Vezani članci