Mini je predstavio decentno osvježeno izdanje praktičnog modela Clubman s kojim su, posmatrano izvana, pored nekoliko novih boja karoserije stigla redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih svjetala i dvije nove varijacije na temu maske hladnjaka.
Pored standardnih halogenih svjetala u nešto većim i zatamnjenim kućištima Clubman se opciono može dobiti i u kombinaciji s adaptivnim LED svjetlima i LED svjetlima za maglu u čijim su kućištima integrisana dnevna svjetla. Zadnja svjetla sada su standardno opremljena LED tehnologijom i uz doplatu se mogu dobiti s detaljima koji asociraju na zastavu Velike Britanije.
Promjene u unutrašnjosti uključuju tri nove boje za oblaganje panela i sjedišta. Standardni 6,5-inčni display multimedijalnog sistema opciono se nudi i u 8,8-inčnoj varijanti, a jedina mehanička promjena odnosi se na mogućnost doplate za sportski ovjes s adaptivnim amortizerima s kojim je podnica automobila bliža tlu za 10 milimetara.
Novosti ispod prednjeg poklopca nema pa Clubman i dalje pokreće nekoliko poznatih benzinskih i dizelskih motora s tri ili četiri cilindra koji su kombinovani s ručnim ili automatskim mjenjačem. Osnovni benzinski motor u ponudi je 1,5-litarski trocilindraš sa 102 KS. Naredni motor iz iste konfiguracije nudi 136 KS, a na vrhu benzinske ponude (prije predstavljanja verzije JCW) je dvolitarski četverocilindarski motor sa 192 KS.
Za ljubitelje dizela tu je 1,5-litarska trocilindarska opcija sa 115 KS, a s dvolitarskim četverocilindarskim motorom stiže 150, odnosno 190 KS. Najsnažniji benzinski i dizelski motor opciono se može kombinovati s adaptivnim pogonom preko obje osovine.