Uticaj 1930-ih se može vidjeti u zakrivljenom vjetrobranskom staklu, kao i u dvostrukim zračnim otvorima postavljenim na krovu za hlađenje motora. Dok stilom podsjeća na klasične modele, Mistral ujedno čini kombinaciju modela Divo i La Voiture Noire ali u u roadster verziji s motivom "X" na zadnjim svjetlima koji podsjeća na model Bolide. Konfiguracija zadnjeg svjetla omogućila je Bugattiju da ugradi ventilacione otvore između X elemenata za potrebe hlađenja.
Po prvi put u jednom W16 Bugattiju, tkana koža je korištena na oblogama vrata, dok je ručica mjenjača izrađena od jednog komada aluminijima i ima umetke od drveta i detalj od ćilibara koji prikazuje slona koji pleše. Naravno, glavni detalj kabine je uklanjanje krova kako bi se čuo W16 i njegova četiri turbo punjača.
U srcu Mistrala je isti motor od 1.577 konjskih snaga koji se nalazi u Chironu Super Sport 300+ , koji je 2019. godine dostigao 490.484 km/h. Govoreći o nevjerovatnoj brzini, Bugatti kaže da je za Mistral postojao samo jedan ciljm a to je da bude najbrži roadster na svijetu. Tako je on nastavak na tradiciju Veyrona 16.4 Grand Sport Vitesse i njegovih 408,84 km/h u 2013. godini.
Vrlo je vjerovatno da će Mistral ići brže od Veyrona GSV s obzirom na prednost od skoro 400 dodatnih konjskih snaga. Ostaje da se vidi da li će se desiti stvarna trka u najvećoj brzini s obzirom da je Bugatti nedavno rekao da više nije zainteresovan obaranje rekorda.
Bugatti će proizvesti samo 99 primjeraka Mistrala i planira započeti isporuke 2024. godine. Dok je model Bolide bio dostupan za 4 miliona eura po komadu, Mistral je imao cijenu od 5 miliona eura, što očito nije smetalo kupcima jer je svaki primjerak Mistrala već prodan.