Iako je bilo najava da će Ford prekinuti proizvodnju najsnažnijeg Shelby Mustanga aktuelne generacije, koji se nudi u verzijama GT350 i GT350R (olakšan i dodatno prilagođen za korištenje i na stazi), u Fordu su ipak donijeli odluku da nastave proizvodnju.
Bez promjena ispod atraktivne karoserije, Mustang Shelby GT350 i GT350R, koji u prodaju stižu početkom jeseni, bit će ponuđeni s tri nove boje karoserije (Kona plava, Lead Food siva i Fury narandžasta).
Obje verzije i dalje pokreće ručno sastavljen atmosferski 5,2-litarski V8 motor koji raspolaže s više od 530 konjskih snaga i nudi 582 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za beskompromisno kočenje i ovaj put brinu Brembo kočnice s promjerima diskova 394 mm naprijed i 380 mm nazad, a tu su i adaptivni amortizeri (MagneRide).
Iako još uvijek nije zvanično potvrđeno, verzija GT350 opciono bi mogla biti ponuđena i s automatskim mjenjačem s dva kvačila, čime bi se udovoljilo kupcima koji ne uživaju u onome što nudi Tremecov 6-stepeni ručni mjenjač.
Za potencijalne kupce slabijih verzija, Ford je uz osvježeni Mustang pripremio manje izmjene na kućištima prednjih svjetala i poklopcu motora, redizajniranu centralnu konzolu i opcionu digitalnu instrumentnu tablu. V6 motor više nije u ponudi, a u ponudi ostaju unaprijeđeni 2,3-litarski četverocilindarski turbo motor i 5-litarski V8 motor.