S novom (drugom) generacijom uspješne SUV priče, koju su u Stuttgartu svojevremeno započeli s modelom GLK, Mercedes-Benz je za kupce širom svijeta pripremio GLC koji se ovaj put nudi uz manje i više elektrificirane pogonske grupe, što mu osigurava primat u efikasnosti.
Ponuda motora uključuje dvolitarske četverocilindarske turbobenzinske i turbodizelske motore u kombinaciji sa elektromotorom. Tri od njih su blage hibridne verzije (MHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle) sa integrisanim starter/generatorom druge generacije (ISG) i rasponom snage od 197 do 258 KS, a uz ostale tri verzije stiže plug-in hibridna tehnologija koja kombinovano nudi od 313 do 381 KS.
Prema WLTP normama, PHEV verzije (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) novog GLC-a bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem mogu preći više od 100 kilometara, a sve pogonske opcije opremljene su 9-stepenim automatskim mjenjačem.
Novi GLC duži je za 60 mm, niži za 4 mm i aerodinamičniji od prethodnika. Povećano je i međuosovinsko rastojanje, a nepromijenjena širina nije smetala da se poveća i trag točkova, što sve zajedno u konačnici osigurava više prostora za putnike u odlično izolovanoj i luksuzno opremljenoj kabini s detaljima koji su "posuđeni“ iz nove S-Klase. Povećana je i zapremina prtljažnika.
Postavljen na točkovima od 18 do 20 inča iza kojih se krije sofisticiran adaptivni ovjes, GLC se može pohvaliti s odličnom upravljivošću i okretnošću, a adaptivni pogon preko obje osovine u kombinaciji s nekoliko radnih programa osigurat će i zavidne performanse na neasfaltiranim podlogama.