Na vrhu ponude Ferrarija sada je hibridno čudovište SF90 Stradale, a za produkcijsko izdanje duhovnog nasljednika čuvenog modela LaFerrari čija proizvodnja počinje u drugoj polovini godine trebat će izdvojiti oko 450.000 eura.
4,7 metara dug SF90 Stradale pokreće novi centralno smješten 4-litarski V8 biturbo motor (780 KS) kojem asistiraju tri elektromotora, a s najvećom kombinovanom snagom koja iznosi 1.000 KS pri 7.500 obr/min u Maranellu kažu da je Stradale najsnažniji i najbrži produkcijski model u dugoj istoriji Ferrarija.
Za prijenos snage zadužen je novi 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila koji je sedam kilograma lakši od 7-stepenog mjenjača iz Ferrarijevog modela 488 Pista, a Ferrari će SF90 Stradale ponuditi u standardnoj i dodatno olakšanoj verziji (Assetto Fiorano).
U olakšanoj verziji hiljadu konja zaduženo za samo 1.570 kilograma, a u radnom programu u kojem su svi konji u punom galopu SF90 Stradale od 0 do 100 km/h stiže za 2,5 sekundi. Od 0 do 200 km/h treba mu 6,7 sekundi, a najveća brzina elektronski je ograničena i iznosi 340 km/h.
SF90 Stradale bez asistencije V8 motora može razviti 135 km/h i preći do 25 kilometara, ali u ovom slučaju mnogo više impresionira prosječna potrošnja goriva koja (prema WLTP normama) iznosi 6,1 litara na 100 kilometara.