Iako su u nekolicini automobilskih kompanija izjavili da ih više ne zanimaju vremena koja njihovi automobili ostvaruju na najvećem svjetskom testnom poligonu, legendarnoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, čini se kako se "rat" za sekunde i desetinke tamo vodi s nesmanjenom žestinom, a automobili se na tronu smjenjuju iz dana u dan.
Nije dugo trajalo slavlje u automobilskoj kompaniji Nio, čiji je električni automobil EP9 prije neki dan "skinuo" vrijeme koje je ostvario Lamborghini Huracan Performante, jer je na najvišem podijumu opet automobil koji (pored "struje") pokreće i motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
McLaren P1 LM pripremila je britanska ekipa Lanzante Motorsport, a dorađeni ultrasportski automobil stazu Nordschleife prešao je za 6 minuta i 43,2 sekunde, 2,7 sekundi brže od rezultata koji je ostvario EP9. U Lanzanteu naglašavaju da automobil sa staze Nordschleife u Veliku Britaniju nije otišao na prikolici.
U odnosu na standardni hibridni P1 koji pokreće 3,8-litarski V8 biturbo motor potpomognut elektromotorom, McLaren P1 LM pokreće kombinacija snažnijeg elektromotora i 4-litarskog biturbo V8 motora s kapacitenijim turbo-punjačima, što u kombinaciji "proizvodi" 1.000 konjskih snaga.
Istovremeno, masa automobila snižena je skoro 60 kilograma u poređenju s trkaćim izdanjem P1 GTR s kojim LM dijeli nekolicinu aerodinamičkih karoserijskih detalja, što je rezultiralo 40 posto boljim prijanjanjem u zavojima.
McLaren P1 LM jeste automobil koji se može koristiti na javnim cestama. Isto je i s automobilom Nio EP9, ali sjenu na rekord u kategoriji produkcijskih automobila baca činjenica da će Lanzante Motorsport napraviti samo pet primjeraka McLarena P1 LM (svi su već prodati), a Nio samo 16 primjeraka modela EP9.