Model IS 350 više nije najsnažnija verzija Lexusovog odgovora na BMW-ovu Seriju 3, jer je japanska automobilska kompanija pod okriljem Toyote predstavila verziju IS 500 F Sport Performance s kojom je u priču opet vratila 5-litarski atmosferski V8 motor čije je ranije izdanje pokretalo čuveni model IS-F.
Zanimljiv pristup Lexusa (u vremenu smanjenja radnih zapremina motora i uvođenja hibridnih sistema) zasigurno će se svidjeti ljubiteljima sportskih limuzina, a spomenuti motor u svom posljednjem izdanju razvija 479 KS pri 7.100 obr/min i 536 Nm pri 4.800 obr/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za nešto više od četiri sekunde.
Novi najsnažniji model iz Serije IS teži je od modela IS 350 V6 samo 65 kilograma, a izvana je prepoznatljiv po proširenim blatobranima, četverostrukim završecima izduvnog sistema i naglašeno ispupčenom poklopcu motora.
Pored mnogobrojnih sistema za asistenciju, kupci u standardnoj opremi mogu računati na 8-stepeni automatski mjenjač, adaptivni ovjes, Torsen ograničenu blokadu diferencijala i posebne 19-inčne felge (iz ponude kompanije Enkei) iza kojih se kriju kočnice visokih performansi s prednjim diskovima promjera 356 milimetara.
Cijena će biti poznata uoči početka prodaje.