Čekanje je završeno. Toyota i njen odjel u kojem su zaduženi za trkaće aktivnosti (Gazoo Racing) predstavili su GR Yaris koji je zasnovan na aktuelnoj generaciji Toyotinog predstavnika u B segmentu koja je predstavljena prije nekoliko mjeseci.
U japanskoj automobilskoj kompaniji mogu se pohvaliti da trenutno imaju najsnažniji automobil u svojoj kategoriji, jer trovratni GR Yaris (koji je očigledno nastao zbog potreba homologacije novog WRC Yarisa) pokreće novorazvijeni 1,6-litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 261 KS i 360 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je znatno više od posljednjeg uzbudljivog Yarisa GRMN čiji je mehaničkim kompresorom potpomognut 1,8-litarski četverocilindarski motor raspolagao sa 212 KS.
S novim GR Yarisom (čija masa iznosi samo 1.280 kilograma) stiže i adaptivni prijenos snage na obje osovine za koji je zadužen ručni 6-stepeni mjenjač, a dosadašnja Toyotina iskustva na svjetskoj rally sceni u priču su donijela ultralagane materijale (karbon i aluminij), ali i dva mehanička Torsen diferencijala.
Snižen i znatno proširen u odnosu na standardnu verziju, GR Yaris na BBS-ovim 18-inčnim felgama (na kojima su gume dimenzija 225/40) od 0 do 100 km/h stiže za nešto više od pet sekundi i razvija elektronski ograničenih 230 km/h. Cijena i početak prodaje u Evropi još nisu objavljeni.