Noviteti
1

Najsnažniji Yaris ipak će pokretat 1,8-litarski motor

Piše: E. T.
Redizajnirano izdanje najsnažnijeg Yarisa GRMN (Gazoo Racing Masters of the Nürburgring) pokretat će 1,8-litarski četverocilindarski motor potpomognut mehaničkim kompresorom.

I dok su preliminarne informacije najavljivale da će najsnažnije izdanje Yarisa pokretati 1,6-litarski turbo motor inspirisan motorom koji pokreće ovogodišnji Yaris WRC, u Toyoti su se ipak odlučili za 1,8-litarski četverocilindarski motor koji će uz asistenciju mehaničkog kompresora nuditi više od 210 konjskih snaga.

Trovratni Yaris GRMN tako je trenutno jedini sportski automobil u B segmentu s mehaničkim kompresorom, a u timu Gazoo Racing koji velikim dijelom stoji iza razvoja najsnažnijeg Yarisa pobrinuli su se za agresivnije karoserijske komponente koje GRMN jasno izdvajaju od standardnih slabije motorizovanih verzija.

Uz snažniji motor stižu kapacitetnije kočnice, jedinstvene felge i znatno čvršći ovjes, a sve su prilike da će se prijenos snage na prednju osovinu obavljati preko 6-stepenog ručnog mjenjača. Zvaničnih fotografija unutrašnjosti još uvijek nema.

Toyota će sportski Yaris GRMN premijerno predstaviti 7. marta na Sajmu automobila u Ženevi, zajedno s redizajniranim standardnim modelima čijih je 900 novih komponenti Toyotu koštalo blizu 90 miliona eura.

Vezani članci