Nakon sedmogodišnjeg odsustva Nissan proizvodnju Micre vraća u Evropu, a najnovija će generacija popularnog japanskog automobila B segmenta izlaziti iz francuskih proizvodnih kapaciteta kojima upravlja Renault. Ništa čudno, s obzirom na činjenicu da su kompanije Nissan i Renault već dugo u partnerskom odnosu.
Prva Micra predstavljena je 1983. godine, a od tada do danas japanski je automobil pronašao put do više od sedam miliona kupaca. Peta generacija premijerno je predstavljena na posljednjem Sajmu automobila u Parizu i zasnovana je na Nissanovoj modificiranoj V platformi. Razvijena i dizajnirana u Evropi, Micra je sada šira, duža i nešto niža u odnosu na istoimeni model koji nasljeđuje, a svojim bi oblikom, opremom i ponuđenim prostorom trebala biti jedan od glavnih „igrača“ u B segmentu.
Micra će se u početku nuditi s 0,9-litarskim trocilindarskim turbo-benzinskim motorom sa 90 KS i 1,5-litarskim četverocilindarskim dizelskim motorom koji također raspolaže sa 90 KS, a oba motora u svoje pojedine modele ugrađuje i Renault. Nešto kasnije ponuda motora bit će proširena s litarskim atmosferskim benzinskim motorom sa 75 KS, a spominje se i Micra u sportskom izdanju.
"Imamo razloga za slavlje, jer nam se čini da smo s novom Microm, analizirajući očekivanja kupaca, stvari u B segmentu podigli na znatno viši nivo“, izjavio je Paul Willcox, direktor evropske filijale Nissana.