Novi Qashqai je usvojio oštriji dizajn te ista neobična prednja svjetla koja imaju i prethodno predstavljeni Nissanovi modeli, a koja su u obliku bumeranga. Karoserija ima više ivica nego prije, a sam Qashqai je veći nego ranije, duži je za 35, širi za 32 i viši za 25 mm, dok je međuosovinsko rastojanje duže za 20 mm.
Također, opciono je moguće dobiti 20-inčni set felgi, a full-LED matrix svjetla su također prvi put dio kompaktnog crossovera. Svjetla automatski prilagođavaju sop ovisno o uvjetima na cesti i nadolazećem saobraćaju. Ponuđen je izbor od 11 boja karoserije, uključujući pet dvobojnih kombinacija u cilju povećanja opcija personalizacije. Širi trag točkova je rezultirao s više prostora za noge koji je povećan za 28 mm, a novi Qashqai nudi i više prostora između vozača i suvozača naprijed, dok je osigurano i 15 mm više prostora za sve putnike.
Novi Qashai je praktičniji od prethodnika jer je zapremina prtljažnika povećana za 50 litara, a to se dobilo spuštanjem poda prtljažnika te "prepakivanjem" stražnjeg ovjesa.
Osim prostranije kabine, unutrašnjost je izrađena od kvalitetnijih materijala tako da preovadavaju površine mekanije na dodir. Prednja sjedišta su dobila funkciju masaže, a vozač i 12,3-inčni digitalni display te 9-inčni ekran osjetljiv na dodir namijenjen infotainment sistemu, koji podržava Android Auto i Apple Car Play sisteme.
Uz doplatu se može dobiti i 10,8-inčni head-up display koji je najveći u segmentu. Naprijed i nazad se nalaze USB portovi za punjenje uređaja.
Nissan je implementirao najnovije ProPilot pomoćne sisteme te je povećao sigurnost ugradnjom zračnog jastuka između prednjih sjedišta.
Što se tiče ponude motora, ona je jednostavna. Dzela više nema, tako da se novi Qashqai nudi sa 1,3-litarskim turbobenzincem u kombinaciji s blagom hibridnom tehnologijom, koji razvija 138 KS i 240 Nm obrtnog momenta, odnosno u snažnijoj verziji 156 KS i 260 Nm obrtnog momenta. U oba slučaja se snaga prenosi na prednje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača.
CVT mjenjač omogućava biranje između prednjeg pogona i pogona na sva četiri točka. Qashqai sa Xtronic mjenjačem koristi 1,3-litarski turbobenzinski motor sa 156 KS, ali s nešto većim obrtnim momentom koji iznosi 270 Nm.
Također, novi Qashqai će biti ponuđen i sa e-Power pogonom koji predstavlja poboljšanu verziju hibridnog sistema, a koji pokreće i japanski Nissan Note. Riječ je o prelasku sa 1,2 na 1,5-litarski motor koji isporučuje 187 KS i 330 Nm.
Treba reći da se SUS motor ovjde koristi samo za stvaranje električne energije jer točkove zapravo pokreće električni motor. Baš kao i potpuno električni hatchback, ovaj model nije dostupan s pogonom na sva četiri točka.
Novi Qashqai je baziran na CMF-C platformi te je zbog toga lakši. Također, vrata prtljažnika su lakša za 2,5 kg, a zahvaljujući aluminijskim vratima, prednjim blatobranima i poklopcu motora "ušteđen" je 21 kg. Ukupno, karoserija je u odnosu na prethodnu lakša za 61 kg te 41 posto kruća.
Upravljanje i držanje na cesti su također unaprijeđeni.
Nissan će početi prodavati novi Qashqai u Evropi ove godine.